X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78789#msg78789 date=1248464377]
    Jel' zna on da je nakada igrao tenis i da to treba da nastavi?
    Da ode on na skener mozga
    [/quote]

nemoj tako gold,vidis da trenira i jedno i drugo,resio je da stigne i Rogera i Vudsa 8) 8)
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78789#msg78789 date=1248464377]
      Jel' zna on da je nakada igrao tenis i da to treba da nastavi?
      Da ode on na skener mozga
      [/quote]

Budala,cuo sam da mu je Tiger "3 koljeno"ako ode u golferske staze nece biti lose.

Comment

Za fedom kasni samo za desetak titula, par miliona dolara, zenom i dve cerkice.
        I normalnim kolenima.

A Tigra mozda i stigne. Za golf mu ne trebaju kolena

Comment

[quote author=Nadal the King link=topic=1649.msg78791#msg78791 date=1248464610]
          Budala,cuo sam da mu je Tiger "3 koljeno"ako ode u golferske staze nece biti lose.
          [/quote]

Prevod anyone.

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78792#msg78792 date=1248464652]
            I normalnim kolenima.

[/quote]
            Moguce vrlo,posto i Tigar ima odredjenih problema sa koljenom ;),a i taj Tigar nije nista posebno,covjek je prenaduvan,nista drugo ;D ;D ;D ;D
            sigpic

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78792#msg78792 date=1248464652]
              I normalnim kolenima.

[/quote]

ma trebaju mu kolena i za golf...Tajger ima nekih problema sa kolenima,bio je na operaciji,pa se sad vratio
              ali golf moze da igra duze nego tenis,tako da ima vremena za Nadala da ih sve stigne 8)

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Pa opste je poznato da Tigar i Federer prolaze na srecu nijesu oni radnici kao Rafa,a nemaju ni tu klasu ;D ;D ;D ;D ;D
                editde li ovo KRALJ :'( :'( :'(
                sigpic

Comment

Ode Kralj,e steta.
                  Oznoji se Tata sav,
                  bekendi ga strasno muce,
                  borio se kao lav!
                  al' mu ipak g.za puce!

Comment

• [/quote]
                    Ode :'( :'( :'(,a jos mi nije potpuno jasno kako se prezivaju Fedove djevojcice
                    sigpic

Comment

i cim je Kralj otisao,odmah nije vise tako veselo na forumu :'( :'(

sigpic

with experience.

Comment

Ma otisao da spava.
                        Proslo 22.00

Comment

• Oznoji se Tata sav,
                          bekendi ga strasno muce,
                          borio se kao lav!
                          al' mu ipak g.za puce!

Comment

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg78806#msg78806 date=1248467851]
                            Ma otisao da spava.
                            Proslo 22.00
                            [/quote]Ali on je stariji,cak nije otisao na more,pa u Njemacku,nego je ostao ,zato sto je stariji 8),mora da smo mu dosadni
                            sigpic

Comment

• http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

sigpic

with experience.

Comment

• [/quote]
                                Ko je pobijedio,ako tacno odgovoris u roku od jednog minuta,povjerovacu ti ;D ;D ;D ;D
                                sigpic

Comment

Working...
                                X