Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Paris 2019.

Zreb je veceras u 19h.
    Izuzetno bitan turnir za YE no.1. kao i za borbu za London.
    Za sad se zna da Kei ne igra, Roger i Stan su neizvesni, ostali bi trebali da igraju tako da je ovo jedan od jacih Pariza u poslednjih nekoliko godina.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Naglasiti da je ovo jedan od dva mastersa koji fale u Nadalovoj kolekciji.

Comment

Zreb je u toku

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

i ceo zreb

sigpic

with experience.

Comment

Agut/Cici - Medo/Tim

E krvavo, bozja ti vjera..

Comment

Lepota

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

sigpic

with experience.

Comment

опет на Меду...
                sigpic

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                  posle jucerasnje izjave, ovo je skroz ocekivano
                  Opet se (slucajno) otvorilo Rafi.

Comment

Jbt, ovaj Govedarica radi od jutra do sutra. Juče je ceo dan radio prenose, završio tek oko ponoći sa mečom Manarino-Rud, a evo ga sada odmah u jutarnjem studiju.
                    Originally posted by Casiraghi
                    Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Моет Шандон уби Дуција?

али што пропусти дете Радоица то дочека Муса Кесеџија...
                      Last edited by Žika; 29-10-19, 13:25.
                      sigpic

Comment

Odustao je i Kacanov. Zaista je neverovatno sta se desava sa Nadalovim zrebovima i rasporedima ove godine.

Comment

Kacanov nije odustao, nego je izgubio od Struffa

sigpic

with experience.

Comment

Медо спаси нас зебње и изгуби од Шардиа.....
                            sigpic

Comment

Originally posted by 147 View Post
                              Odustao je i Kacanov. Zaista je neverovatno sta se desava sa Nadalovim zrebovima i rasporedima ove godine.
                              Ma divota zreb, Wawrinku, Beretini, Zverev
                              Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                              Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                              Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Working...
                              X