This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by T-Mac View Post
    Kod mene u ponudi pisalo Melzer, e sad jebem li ga, mozda se Melzer udao za Kukushkin-a, pa preuzeo prezime.
    Kukuskin upao kao laki luzer.

Comment

Znam Dule, sprdam se. ;)
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Originally posted by T-Mac View Post
        Znam Dule, sprdam se. ;)
        Ih, a ja rek'o stvarno se Melcer udao za Kukuskina.

Comment

-6,5/N.Đoković-Malisse X. 2

Teško će Novak nakon pauze prebaciti.

Comment

Ajmo ljudi, odlicna je ponuda danas, kasnije ce verujem i ostali challenger-i! Sta cemo?

http://www.mozzartbet.com/sr/kladjen...152,86,22_1_1_
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Po meni Stepanek 1, Cilic vise
              <3 Vidic, Samuel, Rose, Brand, Djokovic, Dolgopolov, Monfils <3

Comment

Sad cu ja postaviti sta sam igrao za danas za par minuta.
                sigpic

Comment

Zakasnih na Viktora, tek sam ustao , 3.5 bio Hendikep na Viktora, dolazi H2 do kuca
                  Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

Zamisli da ti Monako na taj brejku preokrece sa 6-4 na 6-8? Koji to mozak moze bez Mardi Riba!
                    sigpic

Comment

Ljudi, ulazimo li u novu sezonu?

Ja odigrao veceras na neku sicu nesto za naredna 2 dana, cisto da ima da se prati.
                      sigpic

Comment

Ja odigrao na Tomica i Selu,ostalo je slabo,razmisljao sam da ubacim i Harisona ali sam odustao
                        sigpic
                        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Ja sam igrao 5 nekih meceva, evo ovako iz glave mogu da se setim Haas-a, Mayer-a, Zileta i Muller-a i jos jednog, mrzi me da uzimam tiket iz jakne.
                          sigpic

Comment

Ja sam odigrao neki kombo zajedno sa kosarkom za male pare.

Comment

Imam za sutra veoma nazmiljiv par 1,70 je kvota.Rijec je o mecu Mesaros-De Paula na Chelengeru u Brazilu.Licno sam razgovorao sa Kristijanom i odustao je od zadnja 2 mjeseca prosle sezone,odigrao i osvojio neke futurse ali se veci dio spremao.Kako on kaze dobio je na kilazi oko 10 kg,sada mnogo jace udara i njegov nejaveci problem od prosle sezone servis,kako on kaze saa kad ubaci prvi to je bomba.Igra sa domacim igracem koji je oko 350 mjesta i klasicni je sljakas tako da ne vidim kako bi mu mogao zaprijetiti.Kvota vise nego dobra!

Comment

Originally posted by hamza_TM87 View Post
                                Imam za sutra veoma nazmiljiv par 1,70 je kvota.Rijec je o mecu Mesaros-De Paula na Chelengeru u Brazilu.Licno sam razgovorao sa Kristijanom i odustao je od zadnja 2 mjeseca prosle sezone,odigrao i osvojio neke futurse ali se veci dio spremao.Kako on kaze dobio je na kilazi oko 10 kg,sada mnogo jace udara i njegov nejaveci problem od prosle sezone servis,kako on kaze saa kad ubaci prvi to je bomba.Igra sa domacim igracem koji je oko 350 mjesta i klasicni je sljakas tako da ne vidim kako bi mu mogao zaprijetiti.Kvota vise nego dobra!
                                Pa ko dobija brate?
                                sigpic

Comment

Working...
                                X