Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Бежи бре у курац. Победи на крају мртва Атланта.
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Extra tekma je bila u Atlanti, nisam se pokajao sto sam je celu odgledao Koliko je samo Minesota izgubila neizvesnih zavrsnica ove sezone haoooosssss ..... A sto je akcija zadnja bila objasnla Pp

Comment

• Luol se raspada, Thibs mora da je u proslom zivotu bio robovlasnik.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jooj jel gleda neko ove nesrecne Knickse ??? 70 poena Oklahome u prvom poluvremenu, D'Antoni style, no defence...
          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
          -Jürgen Klopp

Comment

• Ovaj Čikago se raspada. Rose prsko, Deng kada se povredi neće se nikada ni vratiti, a imam i neki trip da se Noa i Buzer ne podnose.
            This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Kembaaaaaaaaa! Macka <3

Comment

• D'Antoni uskoro popiva otzkaz, pazi sta sam reko
                http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                  Ovaj Čikago se raspada. Rose prsko, Deng kada se povredi neće se nikada ni vratiti, a imam i neki trip da se Noa i Buzer ne podnose.
                  Hahahahahahhahahahahhahahahahahahahahahahahahahaha hah

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                    Ovaj Čikago se raspada. Rose prsko, Deng kada se povredi neće se nikada ni vratiti, a imam i neki trip da se Noa i Buzer ne podnose.
                    Ne valja ti gudra brate, menjaj.

I, bez overreaction-a 'leba ti, igramo peti mec u 6 dana.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Boston pre 4 porazom zaredom...

Comment

• I ja sam cuo da su se Noah i Booz posvadjali oko neke devojke

Comment

• Ja sam cuo da je Boozer duzan Noah-u neke pare...sta znam...

Comment

• OKC daje 130+ lagano,D'Antoni defensive mastermind

Comment

• Kako mi ova dvojica komentatora ubise volju za zivotom. Nije ovo tako lose, asmo treba dobiti. Imamo li neku bar malu pauzu u skorije vreme, bar jedno 3 dana?
                              Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
                                Kako mi ova dvojica komentatora ubise volju za zivotom. Nije ovo tako lose, asmo treba dobiti. Imamo li neku bar malu pauzu u skorije vreme, bar jedno 3 dana?
                                Sledecu nedelju otvaramo b2b-om, a onda sreda i cetvrtak slobodni.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X