X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Rukomet

[quote author=otpravnik link=topic=433.msg67586#msg67586 date=1243792298]
    Siudad real dobio Kil kao domacin sa 33-27 i tako nadoknadio 5. golova manjka iz prvog susreta.U prvom mecu je bilo 39-34 za Kil.
    Druga uzastopna titula za Siudad.Svaka cast.
    [/quote]
    jos je Kil cak vodio i na poluvremenu ove druge tekme....sta su ljudi stigli...stvarno svaka cast... ;D

Comment

Comment

[/quote]Neka sine, Thierry ostaje u Kilu... Jos i on ako ode bice svasta, ali se nadam da do toga nece doci.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Nema sanse da pusie i Omejera.To bi bas bilo previse da puste dva najbolja igraca.

Comment

[quote author=otpravnik link=topic=433.msg68035#msg68035 date=1243947787]
            Nema sanse da pusie i Omejera.To bi bas bilo previse da puste dva najbolja igraca.
            [/quote]Jest,ali nevjerujem da ?e Thierry ostat ako ode Nikola.

Comment

http://sportsport.ba/rukometp-18291.htm

Kavticnik i Karabati? ipak u Monpeilleu

Comment

Trazite ljude koje biste voleli, to je tajna i uspeh citavog zivota...

Comment

rukomet, odbojka, hmmm

Comment

Comment

Comment

Comment

Hahahahahaha pogledajte ovo!

http://www.sportal.rs/news.php?id=5214
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=433.msg72949#msg72949 date=1246457932]
                            Hahahahahaha pogledajte ovo!

http://www.sportal.rs/news.php?id=5214
                            [/quote]

Comment

Mozemo dobiti i Dance, pokazali smo to na prvenstvu u Hrvatskoj... Kako smo samo izgubili, necu nikad zaboraviti, malo je falilo da polupam televizor.

Sto se basketa tice, pa mora da smo poslali neku dz ekipu, gde svi igraci igraju drugu srpsku ligu...
                              sigpic

Comment

veliku uzdanicu konzerve mla?anoga ?ovi?a...

Comment

Working...
                                X