Sugestije komentatorima

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: ako mozete

On je zelio da kaze,da se na pocetku prenosa utakmice,u donjem uglu ekrana stavi(ispise) ime komentatora,posto ne prepoznaje njihove glasove.
    sigpic
    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Odg: ako mozete

dabome ili da stavite neki insert iz prenosa na stranicu za odgovarajuceg komentatora
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Komentator na utakmici Arsenal-Blackpool

Komentator je sjajan bilo bih lepo da taj komentator komentarise vise utakmica. +*@WT*48*

Comment

Odg: Komentator na utakmici Arsenal-Blackpool

[quote author=moviegangsta link=topic=2788.msg158341#msg158341 date=1282470829]
          Komentator je sjajan bilo bih lepo da taj komentator komentarise vise utakmica. +*@WT*48*
          [/quote]
          ivan loncarevic

Comment

Vladan Bozic je isto danas pokidao tekmu Fulham - Man UTD, odlican komentator stvarno.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Slazem se,moj imenjak je odlican ^%@7f
              sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2788.msg158511#msg158511 date=1282506772]
                Vladan Bozic je isto danas pokidao tekmu Fulham - Man UTD, odlican komentator stvarno.
                [/quote]Utakmicu je komentarisao Vladimir Novaković (koji je fenomenalan), a ne Vladan Božić.

Comment

My bad, pomesao sam imena. $JS}| $JS}| $JS}|
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja stvarno ne znam kako se zove,ali je odlican komentator ^a%v
                    sigpic

Comment

Lonca je meni nevidjeni smor *%@(D!RY-

Comment

Lončarević jeste smor i meni ali Novaković ga dere &+I}\
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

Odg: Informisanost komentatora

interesuje me odakle komentatori skidaju sve one statistike za fudbal...odlični su..stvarno je gotiva gledai sport na sportklubu...

Comment

[quote author=Caneo link=topic=420.msg71926#msg71926 date=1246049948]
                            Komentator koji komentarise MotoGP (ne znam mu ni ime a i ne interesuje me ) je totaslno ne pismen ima reakcije deteta od 10 godina i nema pojma nista vezano za Moto GP...
                            [/quote]

Pod 1: Komentatori i te kako imaju pojma i bas su informisani, sto se MotoGP-a tice.
                            Pod 2: Svi prenosi su uzivo i oni se trude da nam docaraju atmosferu sa staze, uzive se, i to treba cijeniti. Reakcije im nisu kao kod djece od 10 godina, samo Vi ocigledno ne shvatate poentu MotoGP-a.
                            I pod 3: Uz duzno postovanje, ne biste mogli bas pricati o pismenosti, jer se nepismen pise zajedno, to je pridjev, a ne glagol.

Pozdrav,
                            Miss Poison

Ps. Dva komentatora su zaduzena za MotoGP, ne jedan.
                            Mistakes make us who we are.

Comment

[quote author=Caneo link=topic=420.msg71926#msg71926 date=1246049948]
                              Komentator koji komentarise MotoGP (ne znam mu ni ime a i ne interesuje me ) je totaslno ne pismen ima reakcije deteta od 10 godina i nema pojma nista vezano za Moto GP...
                              [/quote]
                              Po cemu to nema pojma?Erceg i Dzankic se odlicno razumeju u ovaj sport.Pre ce biti da ti nemas pojma.Nepismen se pise zajedno a ne odvojeno,pa molim te nemoj govoriti o pismenosti.Sama cinjenica da ne znas da MotoGP na SK prenose 2 komentatora je jasna da nisi taj sport pratio na kanalima SK,tako da onda nemoj komentarisati nase komentatore koji su odlicni.
                              sigpic

Comment

Valentino Rossi #46

G.O.A.T

Comment

Working...
                                X