No announcement yet.

Fed Cup...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kanada :hatoff: Bianca Andreescu donela treći bod pobedom nad Švedovom i osigurala mesto za Kanadu u Svetskoj grupi II (za sada, ukoliko ne promene format).

Amerikanke prekinule niz Češke, prvi poraz Čehinja posle 2013, a SAD u finalu protiv Belorusije posle sedam godina.

Sasnovich i Sabalenka donele pobedu Belorusiji pobedama nad Golubic i Bacsinszky. Nadam se da će Vika moći da igra finale

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
      Kanada :hatoff: Bianca Andreescu donela treći bod pobedom nad Švedovom i osigurala mesto za Kanadu u Svetskoj grupi II (za sada, ukoliko ne promene format).

Amerikanke prekinule niz Češke, prvi poraz Čehinja posle 2013, a SAD u finalu protiv Belorusije posle sedam godina.

Sasnovich i Sabalenka donele pobedu Belorusiji pobedama nad Golubic i Bacsinszky. Nadam se da će Vika moći da igra finale

I ja se nadam da će biti tako onda ću za njih navijati

Comment

• Becker postaje selektor nemacke fed cup reprezentacije

https://www.ran.de/tennis/news/becke...fin-auf-112980
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Konačno USA dolazi do Fed kupa, prvi put posle 2000. godine

Vandeweghe ključ ove godine

Comment

• Svaka čast Amerikankama, apsolutno zaluženo, doduše i ne tako lako baš kako sam prvobitno očekivala, Stivens je totalno podbacila , a Koko svoje bubice ostavila po strani i donela im tri velike pobede, za istoriju. Bravo i za Beloruskinje...borile se devojke žestoko.

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• I Olga Danilovic i Dejana Radanovic su dobile svoje singl meceve

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Sve čestitke za Olgu Danilović, Dejanu Radanović i Bojanu Marinković
                  Plasman u plej of za popunu Svetske grupe B nije ostvaren ali se ove devojke mogu ponositi svojim igrama u Talinu i pobedama nad puno bolje rangiranim protivnicama.
                  Naš ženski tenis sada je već jasno čeka lepa budućnost.
                  sigpic

Comment

• Je l' ovo Nemice igraju u Stuttgartu?

sigpic

with experience.

Comment

• Kakav sasatav timova u finalu ...ali eto i one ispisale istoriju

sigpic

Comment

• Ostvarene dve pobede protiv Gruzije . Ivana i Olga oba meca sa po 2:0 u setovima.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Comment

• Olga Danilovic dobila 1.mec, 9:7 u TB 3.seta

sigpic

with experience.

Comment

• Srpske teniserke se na kraju u odlucujucem mecu dublova protiv hrvatica plasirale u Play off za popunu Svetske Grupe B .
                            Similis simili gaudet

Comment

• Chokerski vikend. Aleksandra dva puta servira proitiv Konte i na kraju gubi set u TB sa 0, a da, imala je i 2 0..
                              Similis simili gaudet

Comment

Working...
                              X