• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• SK PokerStars Club

Idete na Join a Poker Club!
    ID kluba je 222526
    Invitation Code je joecole10

Znaci prvo svi koji hocete da igrate udjite u klub, nebitno da li igrate veceras ili ne, a mozete i ostali, pa polako ucite uz nas kako se igra poker, verujem da vam nece skoditi.

Ovako cete se lakse snaci...

http://www.pokerstars.net/poker/home...tting-started/

Sto je ostao otvoren, ko god moze veceras u pola 12 da bacimo jedan cash game cisto da se upoznate sa igrom!

Sve informacije, download softvera i otvaranje naloga na PokerStars.net!

http://www.pokerstars.net/
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Re: SK PokerStars Club

Ja sam sad tamo,ako neko oce da se zeza tu sam

Comment

U pola 12 onda @(*6sd$%
      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

Uh covece ostalo mi je jos nekih 400 cipova.

Comment

E jbg Ljubo, mi igrali do malopre...
          Ostavio sam sto otvoren za one koji hoce da vide kako izgleda i ako neko slucajno hoce da baci koju ruku.

EDIT: Ko nema cipova, poslacemo vam mi koji imamo vise koju hiljadu, pa igrajte malo na drugim stolovima i zaradjujte.
          Jbg, mi smo ipak klub i treba da se drzimo zajedno, a ovo izmedju sebe da igramo iz zajebancije.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

A kako to da igramo klub protiv kluba?

Comment

Ma nema veze,igracemo u buducnosti dosta sto se mene tice ovako igram skoro svaki dan poker,imam cipove kuci...a nekada sam igrao na fultiltu i osvojio par turnira

kockacemo se

Comment

Ne znam jos nista jbt, cek' prvo da vidimo koliko ce nas biti.

[quote author=Ljuba90 link=topic=3228.msg241302#msg241302 date=1296677593]
                Ma nema veze,igracemo u buducnosti dosta sto se mene tice ovako igram skoro svaki dan poker,imam cipove kuci...a nekada sam igrao na fultiltu i osvojio par turnira

kockacemo se
                [/quote]
                Ja igram live sa ortacima skoro svaki dan, ne volim toliko preko neta, ali dobro, drugacije ne mozemo...
                sigpic

Comment

Pa da,i ja vise volim lepo da gledam coveku u oci dok mu uzimam pare (naravno ne prave )

Comment

E, vidis ja volim da uzimam prave pare, jebes igranje sa cipovima bez kinte. h5g6k8
                    Mada mi igramo sa suskama, kakvi crni cipovi. h5g6k8
                    sigpic

Comment

Ja ne zelim u pare,sa ortacima...a ovako cu ici na neki turnir mozda ima to cesto u Bg

Comment

Ljudi,kako da se pridruzim klubu? $#^%RT ne mogu naci to...
                        Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

Ma nije to ne znam kolika lova, cisto ono da ne bude dosadno.
                          Udje nas 6-7 sa po max 200-300 dinara, nije previse, a opet moze lepo da se uzme. @(*6sd$%
                          sigpic

Comment

Ma ne bi ja mogao da se zaustavim na sici,stalno bi im uzimao i onda bi istripovao da sam dobar igrac i neko bi me odrao ko budalu

Comment

Zasto vlasnik nece da me ubaci &*(@W6
                              sigpic

Comment

Working...
                              X