No announcement yet.

SK PokerStars Club

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ubacio sam i ovaj drugi klub. Imam 1100 cipova, koliko je potrebno da bi se igralo?
    sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
      Ubacio sam i ovaj drugi klub. Imam 1100 cipova, koliko je potrebno da bi se igralo?
      2100... udji gore na sto da ti dam pare.
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Sto ko ne zna gde

Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Usao..
          sigpic

Comment

• Pozuri Akisa, jos 3 min
            sigpic

Comment

• Moze i 10 minuta nakon pocetka.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• E pa ok onda, rekoh mu da ti se javi da mu das pozivnicu, nego se on ne razujmije bas u tehnologije, nece uc' do 23h
                sigpic

Comment

• Igrajte ljudi bez mene,sere mi nesto ovo sranje za mail adresu,ne znam zasto ali kada udjem u ovaj klub ne dozvoljava mi zbog toga...
                  Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Jesi sredio?
                    Aooooooooo dobi Kalu poker i izbaci me
                    sigpic

Comment

• jel cemo igrati veceras ?
                      FORZA MILAN!!

Comment

• 23:10 novi turnir
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Aj zakazi za u pola 1 opet

EDIT: novi turnir u 00:40, registrujte se
                          Last edited by Paradox91; 14-07-12, 23:19.

Comment

• Moze neko cipove da prebaci ?
                            Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Miko napravio na njegov nalog turnir u pola 2

Comment

• ocemo igrati veceras ?
                                FORZA MILAN!!

Comment

Working...
                                X