• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 7 (6.December - 12.December)

a orlando i atlanta ko evroligu da igraju &*#GI(]

Comment

Krenulo je, jebeni Jeff Green napravi 4 koraka da ne spusti dribling i na kraju dobije faul. &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
      EDIT: Btw, Krle igra odlicno. @(*6sd$%
      EDIT 2: Korver u Ray Ray-evom stilu! &8@^J &8@^J &8@^J
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

komentator nakon druge uzastopne trojke korvera u ekstazi: give it to me kyle &*#GI(]

Comment

Bravo bre momci moji, pa ovo se zove kosarka!
          Cim Rose ne mora da igra i plejmejkera i beka sutera sve izgleda mnogo lepse i tecnije, ovo je uzivanje gledati. &8@^J &8@^J &8@^J
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=carter985 link=topic=3078.msg211340#msg211340 date=1291686497]
            a orlando i atlanta ko evroligu da igraju &*#GI(]
            [/quote]
            http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Jbt, ovo samo u NBA-u ima da 5 sekundi pre kraja prvog poluvremena traje 10 minuta. #%d*
              EDIT: Je l' moguce da je Bogut, centarcina i po, dao Miami-u 3 poena za poluvreme? #%d*
              sigpic

Comment

odo spavat $#^%RT

laku noc drugari (*#^R^

Comment

Hajmo Vince jos samo 2 poena.

EDIT:Jos jedan.
                  TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

D ima lose sutersko vece (ako moze da se nazove sutersko jer samo baca floater-e sa 3-4 metra #%d* ), ali zato sad kad ima podrsku deli asistencije u Deron-ovom stilu. &8@^J &8@^J &8@^J

EDIT: Boooooooooooooooozer matori, kakva igracina! &8@^J &8@^J &8@^J
                      sigpic

Comment

Milicic povredio desni kvadriceps

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3078.msg211314#msg211314 date=1291679058]
                          [quote author=Joe Cole 10 link=topic=3078.msg211313#msg211313 date=1291678803]
                          Meni je drag i Westbrook,ali najvise ih volim i cjenim zbog Durant-a,mali je sigurno medju 3 najbolja igraca lige,a tako je skroman.
                          [/quote]
                          Upravo to, to je jedan od najvecih razloga zasto volim Rose-a i KD i on su potpuno slicni kao osobe, nije ni cudo sto su sjajni drugari. Dok su na drugoj strani Green i Westbrook totalne suprotnosti, barem tako izgleda na terenu.
                          [/quote]
                          A zamisli Durenta zajedno u Cikagu sa Rozom ? Kakav bi to tandem bio ,verovatno za prsten ,kao simpatizer Chikaga skakao bih od srece da se to nekim cudom desi . :fc-[

Comment

Majami dobio 10 razlike, Wade najefikasniji sa 25 poena i 14 skokova #$&+|r

Arroyo odigrao odlicnu utakmicu, 100% ucinak, sut za dva 6/6, za tri 2/2 i slobodna 4/4 &8@^J
                            sigpic

Comment

Isprasene pickice iz OKC-a, da sudije nisu pocele da seru u zadnjoj cetvrtini bilo bi i preko 15, al' to uopste nije bitno.
                              Gostovanje Cleveland-u u sredu, pa BTB za vikend, jedva cekam petak i mec protiv LA-a. $a$7#

Derrick nije mogao da kupi kos, ali je zato pogodio trojku sa malo manje od pola terena za kraj trece, videcete sigurno ujutru, jos nisu izbacili na YT.
                              sigpic

Comment

Ovom prilikom bih svecano pozeleo Orlandu sve najgore drugi put padam samo na njih ovog puta za pare. &*(@W6

Comment

Working...
                                X