X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: Week 7 (6.December - 12.December)

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3078.msg213583#msg213583 date=1292245714]
      Pa nisu imali lagan raspored, ali su te teske meceve vecinom gubili, a dobijali lake protivnike. @(*6sd$%
      Ako se ne varam jedine vece pobede su nam protiv nas (ono sto im se nikad nece ponoviti) i na gostovanju NO-u, to je cini mi se to.
      [/quote]
      IO NON RUBO IL CAMPIONATO
      ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
      C'E SOLO L'INTER

Comment

Istina da ih ne volim, ali isto tako kad pogledas raspored i koga su sve dobili sve je jasno. @(*6sd$%
        Videcemo sad u narednih nekoliko nedelja koliko ustvari vrede, a Melo dolazi ili pre nove godine ili tamo pred trade deadline u to budi siguran, imacete odlicnu ekipicu. @(*6sd$%
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
          C'E SOLO L'INTER

Comment

Napisao sam ja to jos sinoc, ali s obzirom da je to izvestaj ESPN-a treba ga uzeti sa rezervom. h5g6k8
            Mada, na Twitter-u je demantovao rekavsi da su to samo glupi tracevi, a ugledni sportski novinar iz NY-a Frank Isola je rekao da mu je naravno NY prvi pik, ali da bi uzeo u obzir i potpisivanje ugovora sa Njets-ima i Bullies-ima.
            sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3078.msg213603#msg213603 date=1292247681]
              Napisao sam ja to jos sinoc, ali s obzirom da je to izvestaj ESPN-a treba ga uzeti sa rezervom. h5g6k8
              Mada, na Twitter-u je demantovao rekavsi da su to samo glupi tracevi, a ugledni sportski novinar iz NY-a Frank Isola je rekao da mu je naravno NY prvi pik, ali da bi uzeo u obzir i potpisivanje ugovora sa Njets-ima i Bullies-ima.

[/quote]
              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
              C'E SOLO L'INTER

Comment

Pazi, njegova prva i najveca zelja je New York i sanse su nekih 90% da zavrsi tamo, ako ne i vise.
                Ako odradi ovu sezonu u Denver-u prelazi u Knicks-e kao FA. E sad, pitanje je da li Jersey i Chicago zele da rizikuju, naprave sad trade za njega ne znajuci da li ce produziti ugovor sa njima. Meni se ova ekipica Bulls-a nenormalno svidja i SG je daleko bitnije mesto od toga da li ce doci Melo.
                Btw, Isola nije rekao da Chicago i NJ imaju vece sanse, daleko od toga, samo je rekao da bi Anthony uzeo obzir i ponude te 2 ekipe. @(*6sd$%
                sigpic

Comment

• IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                  C'E SOLO L'INTER

Comment

Working...
                  X