X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: Week 6 (29.November - 5.December)

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

Memphis potpuno zasluzeno.

Danas extra program, ORL-CHI, IND-UTA, LAL-HOU, MEM-ATL i naravno reptorsi (ako ne zaj....) deru carobnjake &*#GI(]
            http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

[quote author=The_Answer3 link=topic=3066.msg208776#msg208776 date=1291182429]
              btw. kakav docek ocekujete za Brona u Klivlend? ili jos bolje,kakva li ce biti njegova reakcija i ponasanje?
              [/quote]

Ne verujem da ce biti nekih vecih skandala... bice buke ali verujem da se Bron vec spremio da ne reaguje na prvokacije....

Comment

Jel se vraca Stojakovic veceras ? Bice zanimljivo Dalas-Minesota ocekujem da Milicic opet odigra dobro ,bice mu tesko protic Cendlera jer je odlican odbrambeni igrac,ali isto tako mislim da se Nowitzki nece naigrati protiv Darka kada budu imali direktne duele.

Comment

Stojakovic nije siguran, i dalje mu je oteceno levo koleno.
                  sigpic

Comment

Dallas i Juta 6 uzastopnih pobeda za sada.

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=3066.msg208888#msg208888 date=1291230436]
                      Dallas i Juta 6 uzastopnih pobeda za sada.
                      [/quote]

a kako stoje medjusobno? (%fsd%&j

Comment

tek sad provalih, Dallas igra sa wolfsima a Utah sa Indijanom, ko zna mozda prekinu seriju W6

Comment

Miami veceras da pocisti Pistons-e i bice dobro. Dallas, ce se namuciti protiv Minnesota-e, ali ako ovi odigraju na nivou. Siguran sam da ce Utah pobediti Pacers-e, jer su realno bolji tim, i u odlicnoj su formi. &+I}\

Bice zanimljivo videti kako ce Memphis odigrati protiv Hawks-a, mozda nastave sa pobedama protiv favorita, ali samo mozda $#^%RT
                          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Za sve se slazem osim za Pacerse, mislim da tu moze svasta da bude !

Comment

I ja mislim da Pacersi mogu da pomrse racune ne samo Juti nego bilo kome definitivno , njih i Cleveland sam najvise potcenio na pocetku sezone ,a igraju jako dobro ,pogotovo Indiana.

Comment

KING-NO MORE!!!!!!!!!!!!! Ocekuju se neredi +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48* +*@WT*48*

Comment

Working...
                                X