• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Week 6 (29.November - 5.December)

Dabl dabl McGee
    30 poena L.James.

suma sumarum Hari Poter-Zapaljenici 94:105
    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

Re: Week 6 (29.November - 5.December)

Dobrodosao Popaje na forum, uzivaj (*#^R^
        Svako vece u NBA je zanimljivo, ne znam sta bih posebno izdvojio.Ja cu gledati Boston i Cleveland %&ES7
        sigpic

Comment

Comment

Dobrodosao Popaje, malo nam je forum trenutno u haosu, jbg neki radovi su u toku, bice zavrseno za koji dan. @R&}*

Meni svakako najbolji mec Memphis - LA i mislim da Grizzlies-i mogu do pobede, ali sam za svaki slucaj igrao keca sa hendikepom. $#^%RT
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Comment

Izgleda da se zaletela moja Philadelphia Pao je i Portland veceras,iako je mali Holiday mezio chokoladice na zagrevanju! hehe a evo gledam recap,Lakers opet izgubili od Memphis-a... ni prosle sezone im nije bas islo najbolje protiv njih...mozda tu ima nekih prijateljskih vecera sa Jerry Westom btw. kakav docek ocekujete za Brona u Klivlend? ili jos bolje,kakva li ce biti njegova reakcija i ponasanje?

Comment

Knicks-i dobili Nets-e kod kuće, imali problema s Brook Lopez-om ali dobro pobeda je pobeda.
                  Amare ponovo najbolji 35 poena, W.Chandler 27 poena, Felton 21...
                  Imaju tri dana odmora pa sledi gostovanje Hornets-ima i na tom meču bi trebalo da se vrati Turiaf.
                  Trenutni skor 10/9.
                  IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                  ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                  C'E SOLO L'INTER

Comment

Lakers-i izgubili. #%d*

Comment

New York moze da napravi odlicnu stvar sa rosterom koji ima,samo im treba konstanta. A i W.Chandler je jedan od most under rated bekova u ligi, Samo moraju da pojacaju odbranu svi skupa,pogotovo Galinari ,u napadu su dobri... ali realno,na kom god mestu su i kako god da igraju,o njima se uvek prica

Comment

SA ponovo gazi.Jednostavno najbolji.Duncan tripl-dabl &8@^J &8@^J &8@^J Svaka cast majstore #$&+|r
                        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

[quote author=The_Answer3 link=topic=3066.msg208801#msg208801 date=1291199459]
                          New York moze da napravi odlicnu stvar sa rosterom koji ima,samo im treba konstanta. A i W.Chandler je jedan od most under rated bekova u ligi, Samo moraju da pojacaju odbranu svi skupa,pogotovo Galinari ,u napadu su dobri... ali realno,na kom god mestu su i kako god da igraju,o njima se uvek prica
                          [/quote]
                          Sjajan post @R&}*
                          Priča se uvek o njima jer su iz najvećeg grada @(*6sd$%
                          Odbrana je dosta slaba, mogu da izgube od svakog tima &+I}\
                          Ali nadam se da će ove sezone napokon ući u playoff...
                          IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                          ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                          C'E SOLO L'INTER

Comment

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

sigpic

Comment

sigpic

Comment

Working...
                                X