Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sah

Red je i da ovaj sport ima svoju temu!
    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Odg: Sah

Sah je po meni mnogo vise od sporta, to je igra zivota. Postoji veeeeelika psihicka razlika izmedju mojih prijateljica koje znaju sah, makar samo kako se krecu figure i onih koje ne znaju nista o sahu. Nisam sigurna da je to prednost ali ne bih se nikad odrekla saha. :.8-]

Comment

Igras sah?
      Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Ja znam sve sto se tice pomeranja figura,ali bas nisam dobar u igranju.
        sigpic

Comment

[quote author=Liverpool FC link=topic=3059.msg206268#msg206268 date=1290887361]
          Igras sah?
          [/quote]

Retko, zaista retko, puno obaveza, ali me fascinira ta veza saha sa zivotom. Sahisti imaju sjajan pregled situacije u glavi, tacne pozicije figura i njihove mogucnosti, kao i sta se moze desti u nekoj buducnosti, malo li je? Hteli to ili ne, voljno ili nevoljno, elmentarno poznavanje otvara neke vijuge u duhu. Zivot postaje sahovsko polje a mi nikako nismo pasivni posmatraci izlaska i zalaska sunca. Bas sam se raspisala a morama na posao, pozzz

Comment

Re: Sah

Danas je poceo peti sampionat Srbije u sahu.Odrzava se u Kragujevcu.Trajace do 13. marta. Sve partije pocinju od 15 h,osim zadnjeg (13. kola) koje pocinje od 12 h.Sve partije mogu se pratiti uzivo na sajtu sahovskog savez Srbije!

Ajmo Boki razgazi ih tamo!

Comment

Pa postavi link,to je besplatno je li?Mada ako je tu do 5 eura nije problem @(*6sd$%
              Ko je Boki?
              sigpic

Comment

Evo samo da nadjem.
                Besplatno je.
                Drugar koji ucestvuje,jedan od tri najbolja sahista u zemlji.

edit
                http://www.serbiachess.net/

Comment

Idemo Boki breeeeeeeeeeeee!!!
                  Razvali ih sve legendo, samo jako do kraja!!!
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ajde LFC postavi link kad nadjes @(*6sd$%
                    Koje je godiste Boki,ima li nesto o njemu na sahovskom sajtu mozda?
                    Kad tacno Boki igra?
                    sigpic

Comment

Ma ima bre sve da ih rastrgne tamo!!!
                      Je l' tako LFC?
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa svi igraju u isto vreme svaki dan od 15 h.
                        Zadnje kolo jedino u 12 h,a 5 mart je free day
                        Mislim da je 87 ili 88. Ne znam da li ima.
                        http://www.serbiachess.net/
                        [quote author=T-Mac link=topic=3059.msg258060#msg258060 date=1298933627]
                        Ma ima bre sve da ih rastrgne tamo!!!
                        Je l' tako LFC?
                        [/quote]

tesko,ali mozda i uspe.
                        Igra se po bergerovom sstemu,tako da je sve moguce $#^%RT

Comment

A oce li kamera da seta sa stola na sto ili cu moci da izaberem mec koji zelim da gledam?Kako je pravo ime Bokiju,je li to Boban?Sta je on,je li on majstor,velemajstor,majstorski pretendent?

Dobro je sto je Bergerov sistem u pitanju,tada je stvarno sve moguce @(*6sd$%

sigpic

Comment

Bice jebeno ako je po Bergeru u pm, ali ne sumnjam da ce Boki uspeti, samo napred kralju!!!
                            sigpic

Comment

*T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

da Boban.
                              Necebiti kamera,vec graficki ce ici direktno,i mozes da biras koju god partiju hoces %QWT&W

Comment

Working...
                              X