Programska sema SPORT KLUBA

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: PROGRAMSKA SEMA SPORT KLUBA *ZADRZAVAMO PRAVO IZMENE PROGRAMA*

jel se zna zasto su isli oni cirkuzanti umesto bundes lige? ono malo sto je ostalo od bundes lige na SK ne moze da se gleda.

Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

hoce li biti nesto vise utakmica nhl do kraja regularnog dela?

Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

??? ??? ?????? ?? ?? ?? ????? ?????? 6 ( ???? ) ?????? ?????? ? ??? ???? ????? ??. ?????.
        ??????? ????.
        ???? ?? ???? ???? ??? ??? ??...????? ?? ????? ????.

Comment

brate pa to je prioritet sirokih masa

Comment

Mislim da su ovi turniri (500, 250) totalno nepotrebni u programskoj shemi SK. Pogotovo jer se sada kose sa fudbalom i zbog toga nije bilo bundesa, serie A i slicno > Mastersima svaka cast i treba ih prenositi, al ovi su zaista smarajuci

Comment

• Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

• [/quote]
                ide tenis

Comment

Hvala na odgovoru......
                  Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

• Comment

Hoce sutra od 7 ici tenis ili Kup kralja u kosarci?
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Comment

Ovo je katastrofa! Komotno se preimenujte u tenisklub! :S

Comment

Dobro je hvala Bogu mislio sam da ce ici tenis umesto basketa.
                            Hvala na info!
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Da ima kakvog tenisa, vjeruj mi da bi isao.

Comment

[quote author=groar link=topic=342.msg51149#msg51149 date=1235078978]
                                Da ima kakvog tenisa, vjeruj mi da bi isao.
                                [/quote]
                                pa kako pricate tako. pa bilo je tenisa, ali je isla kosrka direktno

Comment

Working...
                                X