X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: PROGRAMSKA SEMA SPORT KLUBA *ZADRZAVAMO PRAVO IZMENE PROGRAMA*

Znaci nista od Zvezdinih meceva ove godine u NLB ligi... > > >
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Pa NLB prenose HRT2 i BHT1,a cuo sam da i RTS!
      sigpic
      Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

HRT nemam, BHT mi nekad radi, nekad ne... I ja sam cuo isto da ce prenositi RTS, ali sve u svemu videcemo sutra u 9. Ako ni na jednom kanalu ne vidim prenos iz Morace polupacu televizor.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=342.msg97175#msg97175 date=1255193114]
          HRT nemam, BHT mi nekad radi, nekad ne... I ja sam cuo isto da ce prenositi RTS, ali sve u svemu videcemo sutra u 9. Ako ni na jednom kanalu ne vidim prenos iz Morace polupacu televizor.
          [/quote]
          I da RTCG imam i nju,i ona prenosi,nije ti tv kriv!
          sigpic
          Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

[quote author=Sam Hornish Jr. link=topic=342.msg96966#msg96966 date=1255080026]
            'oce li sport klub prenositi zadnju trku IndyCara u subotu?
            [/quote]

19:15 Indy car Miami SK
            http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Sta je sa rukometom,spanskom ASOBAL ligom,jel ce biti na SK ?

Comment

• Comment

[quote author=manda link=topic=342.msg97174#msg97174 date=1255192429]
                  [/quote]

Mislis li da svi mogu gledati navedene kanale?

Comment

[quote author=Roger link=topic=342.msg97390#msg97390 date=1255281783]
                    [/quote]

[/quote]
                    Ja sam dobio povratne informacije da mogu,ako imas kablovsku... ;),a ko ce gledati NLB,pored NBA i Eurolige...
                    sigpic

Comment

[quote author=manda link=topic=342.msg97393#msg97393 date=1255282048]
                      [/quote]

[/quote]
                      Ja sam dobio povratne informacije da mogu,ako imas kablovsku... ;),a ko ce gledati NLB,pored NBA i Eurolige...
                      [/quote]Pa Mando, kakve veze imaju NBA i Euroliga sa NLB? ??? Meni je Jadranska liga bitna jer hocu da gledam Zvezdu, ostale utakmice me ne zanimaju, a NBA i EL naravno ne propustam. ;D
                      sigpic

Comment

[quote author=Tmac link=topic=342.msg97401#msg97401 date=1255282950]
                        [quote author=manda link=topic=342.msg97393#msg97393 date=1255282048]
                        [/quote]

[/quote]
                        [/quote][/quote]
                        Ma ok,ja samo gledam najbolje,posto nemam vremena da sve gledam... ;)
                        sigpic

Comment

[quote author=vuk link=topic=342.msg97287#msg97287 date=1255217244]
                          [quote author=Sam Hornish Jr. link=topic=342.msg96966#msg96966 date=1255080026]
                          'oce li sport klub prenositi zadnju trku IndyCara u subotu?
                          [/quote][/quote]
                          ja pogledao trku u direktnom prenosu. bila je bas dosadna i predlazem da sledece godine prenosite NASCAR jer je puuuuuuuuuuuuno zanimljiviji.
                          Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• [/quote]

Samo da ponovim pitanje.

Comment

• [/quote]

Samo da ponovim pitanje.
                              [/quote]

Predlazem da pocnes s pracenjem tenisa! ;)

Comment

ovakvog hvalisanja nisam citao davno. kako mi je ovo promaklo ranije....gojko vrh svetskog novinarstva. naravno ali po vinjaku.
                                http://img193.imageshack.us/img193/2665/sk1024.gif
                                Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

Working...
                                X