Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: PROGRAMSKA SEMA SPORT KLUBA *ZADRZAVAMO PRAVO IZMENE PROGRAMA*

[quote author=Layzick link=topic=342.msg76608#msg76608 date=1247594332]
    Fali im da nauce da igraju fudbal....onaj crnac iz Pyunika 93 godiste objasnio im neke stvari,nisu ga prosli nijednom...
    [/quote]koju li si ti utakmicu gledao? taj mali je ispadao ko budala ;D

Comment

• Comment

• Comment

Sta ima tenis sa ragbijem u petak?
          Tenis pocinje u 1, a ne u 7.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=342.msg78110#msg78110 date=1248201529]
            Sta ima tenis sa ragbijem u petak?
            Tenis pocinje u 1, a ne u 7.
            [/quote]http://liveonsat.com/08_rugby_league_all.php

Proveri

Comment

I treba tako da bude to je ATP Hamburg vrhunski turnir 8),SK samo nastavite tako ;)
              sigpic

Comment

Nemam sta da proveravam, tenis pocinje u 1 i igraju se 4 meca, pa ti razmisli da li to moze da traje do 11 uvece.
                Naravno SK-u svaka cast za prenose Hamburga, najbolji ste!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

gde li su reprize i drugih sportova? jedan uskoro pocinje a na sk nema ni naznake. eh taj grubin i panjkovic. ???
                  Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

[quote author=Vladan link=topic=342.msg78113#msg78113 date=1248202415]
                    I treba tako da bude to je ATP Hamburg vrhunski turnir 8),SK samo nastavite tako ;)
                    [/quote]

Slazem se ni stonoteniski turnir u Japanu mu nije ravan
                    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

[quote author=Liverpool FC link=topic=342.msg78121#msg78121 date=1248205280]
                      [quote author=Vladan link=topic=342.msg78113#msg78113 date=1248202415]
                      [/quote]

Slazem se ni stonoteniski turnir u Japanu mu nije ravan
                      [/quote]
                      Stvarno je dobar turnir, Masters Serija 500,do prosle godine je bio i Masters(Masters Serija 1000),ali je izgubio taj status,inace odlicni igraci,jak turnir i definitivno ce biti ispracen ;)
                      sigpic

Comment

• Pravo mesto za diskusiju o americkom fudbalu

madden balkanska liga

Comment

• [/quote]

Comment

• [/quote][/quote]
                            sigpic

Comment

Ljudi dajte neki prenos Belgije,Holandije,Rusije i na SK...nazalost neki od nas nemaju SK+...hvala unapred...

Comment

Ili Austrije ;)

Comment

Working...
                                X