Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Week 2 (1.November - 7. November)

[quote author=Flash link=topic=2981.msg192094#msg192094 date=1289226584]
    [quote author=dusan1610 link=topic=2981.msg192086#msg192086 date=1289226392]
    [quote author=dejan1111 link=topic=2981.msg192084#msg192084 date=1289226347]
    [quote author=-dacha- link=topic=2981.msg192067#msg192067 date=1289225995]
    Nesto ne verujem da je Kid najbolji plej veteran I#^@8
    [/quote] dobro de... možda sam preterao, ali da je jak - jak je (&$E#
    [/quote]

Dobar je Kid, trojka sa skoro celog terena. &8@^J
    [/quote]

Onda je Kecman jos bolji, trojka preko celog terena za titulu $8#a
    [/quote]

Iskreno, Kid je imao sut sa vece daljine i usla je bez koske, a Kecman sa pola terena i od table. Ali svakako Kecman u najsladjem trenutku pogadja. U sred Zagreba.

Comment

Jos jednom vas molim da citirate samo post na koji odgovarate, a ne pola strane.
      Hvala %QWT&W
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2981.msg192101#msg192101 date=1289226713]
        Jos jednom vas molim da citirate samo post na koji odgovarate, a ne pola strane.
        Hvala %QWT&W
        [/quote]

Kako to, ja samo kliknem na citiraj pa pisem odgovor.

Comment

OK T-mac ja sam sad na brzinu

Pa dushane kad citiras sve to,onda lepo obrises ono sto ne citiras i to je to ;)
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

[quote author=-dacha- link=topic=2981.msg192107#msg192107 date=1289226929]
            OK T-mac ja sam sad na brzinu

Pa dushane kad citiras sve to,onda lepo obrises ono sto ne citiras i to je to ;)
            [/quote]

Fala, sad shvatam.

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=2981.msg192101#msg192101 date=1289226713]
              Hvala %QWT&W
              [/quote]

Izvini T-Mac, necemo vise $8#a
              sigpic

Comment

Šta je bando.... prpa kad moderator udara zauške

&*#GI(]

Comment

Ovo ide pod lock, vec smo zasli u trecu nedelju, sad cu da otvorim temu. @%&*
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                  X