Announcement

Collapse
No announcement yet.

NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Re: NBA Regular Season 2010-11 - opste diskusije, vesti, spekulacije...

Nece Melo u Chicago jer Nuggets-i ne zele Deng-ov ugovor, a nece ni u NY jer jednostavno nemaju sta da ponude.
    Ako da Bog, Denver ga nece trejdovati i na kraju ce ostati bez icega. Ne kazem to zato sto ne volim Nuggets-e (stavise, jedan su mi od omiljenih timova na zapadu), nego zato sto uprava i sama zna da ga nece zadrzati nikako, a opet tvrde pazar kao da ce im npr Heat ponuditi James-a i Bosh-a.
    Licno bih voleo da Anthony ostane tu gde jeste, ali nema 'leba od toga.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Melo ne ide nigde... sto zbog njegove znatizelje kako ce se ovaj tim sa zdravim Karlom pokazati sto zbog nedostatka pravih opcija za trejd.. sve ponude za njega su smeshne za sada i najverovatniji scenario je da ce ostati do kraja sezone pa u zavisnosti od toga sta nuggetsi urade odluciti da li da im pruzi 8u shansu ili da pali... ja kontam da ce otici najverovatnije jer ovo nije sampionski tim ali svakako jeste jako dobar tim @(*6sd$%

Comment

Dampier je sve blize Houston-u i Yao Ming ce konacno dobiti ispomoc u reketu.
        Stvarno je fascinantno da je cele prosle sezone prvi centar Rockets-a bio Chuck Hayes, covek koji je visok 198cm!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Delonte kralj. *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
          Nije u Boston-u ni 2 meseca, a vec se potukao i to sa Von Vafer-om.
          Evo kako je sve to izgledalo, nadam se da ne treba da prevodim.

Less than one week after tempers flared during a two-on-two game in practice, Delonte West and Von Wafer had another altercation earlier this afternoon. During a three-on-three game with Avery Bradley, Luke Harangody, Semih Erden and assistant coach Tyronn Lue, West began fouling Wafer each time the reserve guard touched the ball. West was increasingly physical to the point that Wafer exited to the locker room midway through the game. As he walked away, West barked obscenities and taunted Wafer. After Wafer had showered and sat down at his locker, West approached from behind and threw a punch. Wafer didn't see the punch coming but quickly got off of the ground and connected on two punches of his own. He then wrestled West to the ground before being separated by the team's veterans.
          sigpic

Comment

Kakva je to budala &*#GI(] ovo je kao da citas izvestaj sa MMA
            sigpic

Comment

Ljudi jel se u ovoj noci igra mec Suns-Lakers?
              sigpic

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=2955.msg185595#msg185595 date=1288383720]
                Ljudi jel se u ovoj noci igra mec Suns-Lakers?
                [/quote]
                da, i jos se igra miami orlando i denver-noh. Ne mogu da prrezalim sto nisam uzeo league pass, ali ajd miami orlando cu gledati na tv, a ove rezultate cu pratiti na netu
                JUST PUNK

NO NATIONS
                NO RELIGION
                NO AUTHORITY

And most of all PEACE

Anarchy

Comment

[quote author=Lorenzo-fan link=topic=2955.msg185597#msg185597 date=1288383923]
                  da, i jos se igra miami orlando i denver-noh. Ne mogu da prrezalim sto nisam uzeo league pass, ali ajd miami orlando cu gledati na tv, a ove rezultate cu pratiti na netu
                  [/quote]
                  U koliko je sati i sta mislite oce biti neki link za gledanje uzivo?Sjajan mec!
                  sigpic

Comment

New Orleans igra u 02:00, i ako budes hteo da gledas ja cu ti dati link, kao i svima ostalima @(*6sd$%

EDIT: Uostalom evo linkova pa ko zeli da gleda tekme veceras neka izvoli $#^%RT

http://smotrisports.blogspot.com/201...t-detroit.html
                    http://www.juemolew.net/ Knicks-Celtics
                    http://www.atdhe.net/26848/watch-den...rleans-hornets
                    http://sportsstreaming.blogspot.com/ Dallas-Memphis
                    http://foxsports02.blogspot.com/ LA Lakers-Phoenix Suns
                    http://www.atdhe.net/26844/watch-atl...adelphia-76ers
                    http://www.atdhe.net/26845/watch-cle...oronto-raptors
                    http://www.atdhe.net/26846/watch-ind...rlotte-bobcats
                    http://www.atdhe.net/26843/watch-sac...ew-jersey-nets
                    sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

[quote author=D-Wade link=topic=2955.msg185609#msg185609 date=1288384336]
                      New Orleans igra u 02:00, i ako budes hteo da gledas ja cu ti dati link, kao i svima ostalima @(*6sd$%
                      [/quote]
                      Ma ne New Orleans nego Sunsi i Lakersi.
                      sigpic

Comment

[quote author=D-Wade link=topic=2955.msg185609#msg185609 date=1288384336]
                        [/quote]
                        Daj mi link za Noh
                        JUST PUNK

NO NATIONS
                        NO RELIGION
                        NO AUTHORITY

And most of all PEACE

Anarchy

Comment

Ne mucite se toliko sa tim strimovima, najbolje kupite NBA League Pass.

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2955.msg185614#msg185614 date=1288384972]
                            [/quote]
                            Sto da placam kad mogu dzabe da gledam. $%&5qw7 $%&5qw7 $%&5qw7
                            sigpic

Comment

[quote author=caniggia7 link=topic=2955.msg185616#msg185616 date=1288385061]
                              [quote author=dusan1610 link=topic=2955.msg185614#msg185614 date=1288384972]
                              [/quote]
                              Sto da placam kad mogu dzabe da gledam. $%&5qw7 $%&5qw7 $%&5qw7
                              [/quote]

Fora je u tome sto je kvalitet na NBA League Pass-u = 10+.

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=2955.msg185618#msg185618 date=1288385168]
                                Fora je u tome sto je kvalitet na NBA League Pass-u = 10+.
                                [/quote]
                                ALi se i placa tako da su ovi linkovi mnogo bolja varijanta. &+I}\
                                sigpic

Comment

Working...
                                X