This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Week 1 (26.October - 31. October)

Ovakav Miami nije pretnja ni za mnogo slabije timove...

Comment

a uigrace se oni..dobijace memphis i sacramento i toronto sa 20-30 razlike ali to nije poenta.. Lakersi ce ih unistavati, boston takodje, o Orlandu da ne pricamo... ako ne bash svaku utakmicu sigurno one najbitnije @(*6sd$%

Comment

Vidi se da je prva utakmica, igraju nekako stegnuto.Malo me podsecaju na Partizan, igraju bezidejno u napadu, sve se svodi na solo akcije, odbrana je malo bolja, valjda ce biti bolje u nastavku...
        sigpic

Comment

[quote author=Flash link=topic=2954.msg184547#msg184547 date=1288140797]
          Vidi se da je prva utakmica, igraju nekako stegnuto.Malo me podsecaju na Partizan, igraju bezidejno u napadu, sve se svodi na solo akcije, odbrana je malo bolja, valjda ce biti bolje u nastavku...
          [/quote]al ti je poredjenje &*#GI(] partizan igra bezijedno zato sto nema kvalitetne pojedince, a miami igra bezidejno zbog toga sto nisu definisane uloge 3 superkvalitetna igraca.
          sigurno da ce vremenom miami daleko bolje izgledati, al danas ne verujem da mogu da se izvuku
          boston sa druge strane deluje kao tim i sa izuzetno kvalitetnim pojedncima, al opet kad se sve sabere, miami ima jos i odlican rezultat na poluvremenu.

Comment

Nisam ni mislio da poredim Miami i Partizan (%fsd%&j samo sam rekao da me njihova igra u prvom poluvremenu podsetila na igru Partizana, sto, jel nisam u pravu?
            sigpic

Comment

Heat ce u playoffu zavrsiti kao Cavs-i zadnje dve godine.Nema titule bez jakog prisustva u post-u.

Comment

Miami se ipak vratio u egal, Boston u napadu ne moze da se sastavi...
                Moraju vratiti Shaq-a pod kos jer nema njega ko u Miami-u da sacuva.

Lebrone, tako je, samo se igraj, eto meni fantasy poena. +*@WT*48*
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

LBJ je najbolji,kako samo razigrava saigrace,uopste ne siluje,igra momak za tim &8@^J
                  Najveci igrac svih vremena,nema tu sta da se prica &8@^J

sigpic

Comment

Ozbiljan Tim vs. Cirkus Tim &+I}\

Comment

Ne moz' bolje, LB dominirao (samo izgubljene lopte &*(@W6 ), a Heat izgubio. +*@WT*48*
                      Sad i protiv Orlando-a u petak da vidimo sta mogu i protiv druge ekipe sa istoka...
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Vladan link=topic=2954.msg184552#msg184552 date=1288145457]
                        LBJ je najbolji,kako samo razigrava saigrace,uopste ne siluje,igra momak za tim &8@^J
                        [/quote]

Najbolji sa 9 TO ^&*ST*^#

@Melo +1

Comment

Izgubili su slucajno,oni su najbolji,nema tu sta da se prica,imaju LBJ-a,kakav je to igrac,najveci u istoriji &8@^J &8@^J &8@^J
                          E dje nisu Sek i kompanija malo mladji,kakvo bi ovo tek izivljavanje bilo &*#GI(]
                          sigpic

Comment

[quote author=demokrata link=topic=2954.msg184555#msg184555 date=1288145935]
                            [quote author=Vladan link=topic=2954.msg184552#msg184552 date=1288145457]
                            [/quote]

Najbolji sa 9 TO ^&*ST*^#

@Melo +1
                            [/quote]

Falila mu josh jedna za dabl-dabl &*#GI(]

Comment

Fiser kaze The world's best basketball player,mister Kobe Bryant?
                              O cemu on to,zar nije LBJ najbolji? $%&5qw7

&*#GI(]
                              sigpic

Comment

Jel video neko kad je Mbenga uzeo prsten? sta je rekao? &*#GI(]

Comment

Working...
                                X