X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• >>>UŽIVO<<< Australian Open 2021.

Sutra pocinju kvalifikacije, u Dohi za muskarce, a u Dubaiju za zene

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Ovo je nestvarno gledam Krunić a hodža se čuje.

Comment

Troicki, Krunic i Danilovic prosli, Jovic i Kostic izgubili

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Danilovic prosla kvalifikacije, igra prvi slem u karijeri

Troicki trenutno igra, a malo kasnije i Krunic treba da odigra 3.kolo

sigpic

with experience.

Comment

Gleda li neko? https://www.youtube.com/watch?v=CfqGmoTO_Bo
          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
          Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
          "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

eve ja...sto pise krajinovic a igra djokovic?

i koji odvratan zulj na ruci nole ime
            Wizard

Comment

Originally posted by Beocca View Post
              eve ja...sto pise krajinovic a igra djokovic?

i koji odvratan zulj na ruci nole ime
              Prvi set je igrao Filip...da žulj je užasan..
              Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
              Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
              "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

no,lepo je cuti zamor publike,novak se predomisljao valjda,pa ipak dobio set

fica je lepo igrao,sto sam video u pregledu,a janik je lep aplauz dobio
                Wizard

Comment

Djelovao je Novak ko svemirski brod danas u odnosu na Nadala i Tima sto mogu vidjeti.
                  Citam, da ima vise tih karantinski povreda. Zglob, malo lakat ali trebalo bi biti sanirano kroz par dana.

Comment

Wizard

Comment

Ako nekoga zanima, onaj ES player je samo 0.99€ za mesec dana

A ES standardno prenosi 2 zenska meca...

sigpic

with experience.

Comment

Sasa igra u siledzijki [emoji846]
                        Sad zamisljam i ostale adidasovce bez rukava [emoji3]

Edit: a ne, Tim ima majicu za fizicko.

Kad sam vec kod njega, jedva nekako uzeo prvi, i to pre svega sto mukica Kukuskin ne moze da ubode vola u kupusu, od servisa, pa nadalje, iako servirao za taj prvi. Lose Tim bas izgleda, iako naravno to ne znaci nista, ipak je prvi set, prvog meca, ali ne secam se kada sam ga ovakvog gledala.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

istina...svi se nesto muce i kilave

eto set lopte za zirona

glede opreme,sve neke kaki boje,ali se ipak najvise "proslavio" standardno najgori najk...premda vidim da je siner nosio obicnu plavu majicu i beli sorc na prethodnom turniru
                          Wizard

Comment

o boze sasa
                            Wizard

Comment

Tim se mucio i prosle godine, igrao i mec u 5 setova, pa je na kraju dosao do finala.

Koliko vidim bez nekih velikih iznenadjenja kod muskaraca, Monfils ocekivano izgubio, kao i kolega mu iz reprezentacije Paire
                              Kecmanovic rutinski
                              Milman odmah izgubio, nema Rogera u zrebu i nema inspiraciju da igra

Svaka cast za Ninu Stojanovic, bas lepa pobeda protiv Begu
                              nagrada, u sledecem kolu protiv Serene

a kad smo kod Serene

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                              X