ATP World Tour Series 250 - 2021. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ATP World Tour Series 250 - 2021. godina

Nek je i teniserima i nama sa srecom, da se turniri odrzavaju, a vremenom i da bude publike

Ove nedelje 2 turnira, Delray Beach i Antalija.

Delray Beach - zreb
    Antalija - zreb

Od nasih, Djere i Kecmanovic igraju u Antaliji, ali je Kecmanovic je ispao, izgubio je u 1.kolu od Travalje 1:6 6:4 6:0
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Danas i Djere izgubio, tj. predao je u 2.setu, prvi je izgubio sa 6:1

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Da li je u pitanju neka povreda Đerea? Ne vidim drugo objašnjenje za ovakav poraz, ako nije povreda itekako problematičan početak sezone. Kecmanović potvrđuje da je u ogromnoj krizi od Kicbila

Comment

Predao je, tako da je sigurno neka povreda, ali nigde ne pise koja je, samo pise da je uzeo 2 puta MTO i da je imao problem sa ocima

sigpic

with experience.

Comment

Zreb za ova 2 turnira u Melburnu

sigpic

with experience.

Comment

Đere nastavlja s krizom, opet poraz. Bilo bi lepo kad bi se pojavio još jedan igrač iz Srbije koji je siguran da će na svakom turniru proći bar kolo ili dva, na svakom GS dobiti 2-3 meča. Krajinović je to uspeo donekle, njemu još fali malo da se stabilizuje, ostali su daleko nažalost.

Comment

I opet poraz od igraca koji je van top 100.

sigpic

with experience.

Comment

CAR

5 mec lopti je ispustio, na jednoj je imao cist zicer i fh je spucao u mrezu, klasican Cilic
                a na jednoj je odservirao duplu, na kraju je Sardi iskoristio prvu

sigpic

with experience.

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                  CAR

5 mec lopti je ispustio, na jednoj je imao cist zicer i fh je spucao u mrezu, klasican Cilic
                  a na jednoj je odservirao duplu, na kraju je Sardi iskoristio prvu
                  Žalosno na šta jedan pobednik GS spadne. Stvarno mi bude baš žao kad gledam balkanske igrače ovako slabe.

Comment

Kako je CAR osvojio onaj USO je jedna od vecih teniskih misterija

sigpic

with experience.

Comment

fed se vraca u dohi 8. marta
                      Wizard

Comment

https://www.instagram.com/reel/CKzFT...=1l8ct89cvb6h5
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Opasan ce biti Alcaraz, rutinski je dobio Gofana, 6:3 6:3, a 2 pune nedelje je bio u strogom karantinu.

sigpic

with experience.

Comment

sta je bilo s kirjosom opet,na poslu sam
                            Wizard

Comment

Marej trenutno igra protiv Gerasimova, ako prodje, a Siner prodje Bedena, zanimljiv mec nas ceka u 2.kolu.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                              X