X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Zanimljivo da ostale devojke igraju
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Joj lakrdije, kome se ne igra moze hladno prekinut mec. To mi se ne svidja ako svi igraju mora i Vika sa Floride

Comment

Pocela je i kisica bila, gledao supervizor linije
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Evo Sakari zuri da se ugreje, idemo
          sigpic

Comment

Svi ostali igraju samo taj mec je prekinut

Comment

Pa ne znam, mozda oblak, desava se, nemam pojma
              sigpic

Comment

Gofan je uzasan
                sigpic

Comment

Gasparian -Mertens suspendovan too
                  sigpic

Comment

Oblak iznad terena na kojem igra Vika

Comment

Haha a stvarno je rekla: ja sam dosla sa Floride, ovde je 8° jel ste vi normalni!

Hahaha cirkus

Evo izasle
                      sigpic

Comment

Lako se znojiti za pare, nek se sad smrznu za pare

Comment

Al sto ovu decu ne obukose -.-
                          sigpic

Comment

Ma i sudijama će biti baš zeznuto, kako smo se mi u Bihaću jednom na Davis Cupu smrzli, uz rijeku, ovakvo vrijeme nekakvo, još hladnije i vjetar raznosi...a ne dadoše nam da ispod zvaničnih majica kratkih rukava imamo nešto dugih rukava

Ja radio servis i svako dva gema mijenjam stolicu ahaha, dok sjedim na jednoj ok je, kad treba da je promijenim, ona druga se natopi vodom i moraš sjesti tu hahaha u po frke publika skontala to i navijaju kad treba da sjednem hahaha
                            Last edited by shminka; 27-09-20, 12:36.

Comment

A Kordu sam stavila na fantaziju pa sklonila, o Sinneru sam razmisljala...kukavica
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

Ma svasta. To su vanredne okolnosti, ustalom znas kakvo ce vreme da bude, daj zvanicne trenerke, jakne.
                                Moj Parizanin je neka 2-3 km od kompleksa kaze jezivo je hladno, jer jos duva neki ledeni vetar sa Antlantika, karakteristican za oktobar, svi danas u zimskim jaknama. Ali otoplice narednih dana, ovo bas naisao talas, svuda je zahladnelo.

Hvala Mariji na prvim bodicima [emoji173]
                                sigpic

Comment

Working...
                                X