Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ...tada sam dobio par mandarina i malog, belog zeca... ("Neki novi klinci")

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Bio sam, kud sve nisam
        više ni ne znam ‘di sam
        viđao sam sve koješta, bedu i sjaj
        varoši ima, što da grešim dušu
        boljih i lepših al’ samo jedna je
        shvaćas varoš u koju se vraćaš.

Zbogom nek ti je laka zemlja

"My body feels great. I mean, it´s only five hours"

Comment

• [emoji173]

sigpic

Comment

• Naleteh na ovu epizodu, kontam da ce ove nedelje cele biti epizode za Djoku.

IMG-20190614-192941
            "A lot of football success is in the mind. You must believe you are the best and then make sure that you are."
            Shankly-Paisley-Fagan-Dalglish-Benitez-Klopp

Comment

• Sta glumi ona Obucina sa N1 ahaghgahgahgahgahhgah
              Dayman (a-a-ah...)
              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
              Champion of the sun (a-a-ah...)
              You're a master of karate and friendship
              For everyone

Comment

• Idemo ispratiti naseg Bozu zvanog Pub...prvog medju jednakim Novosadjanima..
                3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                2× German League champion (2018, 2019)
                6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Originally posted by LosmiSK View Post
                  Idemo ispratiti naseg Bozu zvanog Pub...prvog medju jednakim Novosadjanima..
                  On se razlikovao od svih ovih nacija odje - ne svodi ga na lokal jer njegov je svet univerzum, a svet lokalnih patrijota se svodi na par rezervata, torova i mesnih zajednica opsednutih tim "pripadnistvom necemu".
                  "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
                  Meša Selimović

Comment

• Ima na RTV1, koliko ljudi
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• Masovno okupljanje ljudi. I to ne samo veceras.
                      U nekim situacijama se dize buka, kritikuje i pljuje, u drugim situacijama ne. Ocekivano.
                      Last edited by Mr. Wolf; 22-02-21, 19:32.
                      Dayman (a-a-ah...)
                      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                      Champion of the sun (a-a-ah...)
                      You're a master of karate and friendship
                      For everyone

Comment

• Ovde se ide srcem, a ne glavom ili zbog sendvica

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Ovde se ide srcem, a ne glavom ili zbog sendvica
                          Nebitno je moze da se ide i kurcem.
                          U pravu je Wolf.
                          sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                          Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Pa nije isto, ali nemam nameru oko ovog da se natezem

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                              Masovno okupljanje ljudi. I to ne samo veceras.
                              U nekim situacijama se dize buka, kritikuje i pljuje, u drugim situacijama ne. Ocekivano.
                              Nisam baš u toku priče, sa njim sam davno raskrstio - ko koga kritikuje i pljuje.

Comment

• Poenta svega sto prica Wolf je da se odredjena okupljanja ljudi i te kako kritikuju i sugerise se na rizik koja ona donose. Dok je u nekim slucajevima (kao u ovom sada) ta kritika izostala.
                                Sto nas navodi da mislimo kako i ovi selektivno odredjuju sta valja a sta ne valja. Tacnije kako im odgovara.
                                Ulicnim recnikom - sve su to ista govna.
                                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Working...
                                X