US Open 2020.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by torpedo View Post
    Idealno je da ovih par amera na čelu sa onom debelom ispadnu u startu. U suprotnom će nas maltretirati štimanjem termina i prenosom.
    bas suprotno, turnir je siguran dok god je Serena u igri.

Comment

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Gornja polovina žreba počinje u ponedeljak, a i ovo je zanimljivo...

Imaćemo osim praznih tribina (svi znamo zašto) bar zvučne efekte i namontirane autentične zvuke reakcija publike...koristili su zvuke sa predhodnih USO...

Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
        Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
        "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

amerikanci...sve vestacko...u humoristicke serije ubacuju smeh

sad vestacku publiku,a mogli su onda nekakvu hologramsku publiku i ta cuda
          Wizard

Comment

tennis.com predviđa u 4. ćetvrtini žreba raonu kao pobednika,tj,polufinalistu,pored živog tima

ostala trojica The King,medo i cici
            Wizard

Comment

https://sporteventz.com/en/other-sport/tennis.html
              Patnja će biti ko i uvek kad ES prenosi
              Ako espn bude prenosio kako piše da hoće biće dobro.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

I ostali Francuzi u karantinu, do daljnjeg

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

I to sa Perom je zanimljivo. Gdje se on uspio zaraziti pored onolikih mjera i ko će za to odgovarati. I šta im znači taj karantin kad turnir počinje sutra.

Comment

Originally posted by torpedo View Post
                      I to sa Perom je zanimljivo. Gdje se on uspio zaraziti pored onolikih mjera i ko će za to odgovarati. I šta im znači taj karantin kad turnir počinje sutra.
                      Verovatno se zarazio pre nego so je dosao u Njujork, ali je poznato da je period inkubacije 2 nedelje. Ovaj slucaj je jos jedan pokazatelj da mere u "mehuru" treba da budu nesto stroze nego sto jesu. Tu pre svega mislim da se ne dozvoli onoliko publike na tribinama, kao i da se ne dozvoli svim onim igracima da udju na teren i naprave sliku.

Comment

Per je dosao bas kasno u Njujork, par dana pred pocetak turnira, prvi mec protiv Corica je predao, bilo je vidno da je bolestan i da mu je lose.
                        Dakle, postoji ogromna sansa da je vec imao koronu kad je dosao, ali da je moralo da prodje vreme inkubacije, samo se sad postavlja pitanje sa kim je sve bio u kontaktu.

sigpic

with experience.

Comment

Pa da, otjeraju igrače koji nisu zaraženi i ostave onog koji jeste..... i nikom ništa, ujeo vuk magarca.

Comment

Samo su trebali da zabrane bilo kakav kontakt tenisera ( Valjda i jesu?) i sada ne bi bilo nikakvih problema. Dakle mozes da budes u kontaktu samo sa svojim timom i dubl igracem i to je to. Tenis je jako dobar sport za drzanje distance, tako da je to svakako moglo da se izvede.

Comment

Moglo je, samo je pitanje da li su to i sproveli.
                              Ali katastrofa, Pelja i Delien izvisili, a negativni, dok je Per lagano igrao sa koronom

sigpic

with experience.

Comment

Kakva je situacija sa prenosima, hocemo li opet da se patimo sa onim naucnicima sa ES?
                                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Working...
                                X