Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Slušajući prešjednika nameće mi se mišljenje da je raditi baš nako bez-veze samo pravite gubitke.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      NEcemo umreti od korone, ali hocemo od gladi
      Ovo danas rekao?

Kakva idealna situacija za njega, o ovome sanja ceo zivot.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Da da, gostovao je na Prvoj i to je rekao, kaze: ako mogu penzioneri mogu i svi ostali
        a to sto penzionerima mi donosimo hranu, lekove to je nekako smetnuo sa uma
        i posle ove izjave ce ponovo da pocne histerija po prodavnicama jer ce ljudi da prave zalihe, a taman se nekako unormalilo
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Doktori nisu primili navodno dva pacijenta, ovaj iz Nisha je umro od slepog creva ( puklo i sepsa, meni se to isto desilo) drugi infrakt.

+Kon uvlakac, bez aplauza za doktore itd..sramota..napisao bih i nesto gore, ali..
          3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
          6× Montenegrin League champion (2007–2012)
          3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
          2× German League champion (2018, 2019)
          6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
          4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
          2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Spremajte zalihe ljudi za 14 dana mada moze ovo da potraje i duze ako mu se cefne.

Comment

Pala muva na međeda.

Comment

Da da, gostovao je na Prvoj i to je rekao, kaze: ako mogu penzioneri mogu i svi ostali
                a to sto penzionerima mi donosimo hranu, lekove to je nekako smetnuo sa uma
                i posle ove izjave ce ponovo da pocne histerija po prodavnicama jer ce ljudi da prave zalihe, a taman se nekako unormalilo
                Vidim na tw...strasno, strasno! Nezapamcen bolid na sceni sa neogranicenom moci.

Sutra haos u radnjama.
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Kako da spremim zalihe za 14 dana?
                  Otprilike posle 5.dana cu shvatiti da mi nesto treba, nemoguce je

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Umjesto ove mjere uvesti bambusov štap.

Comment

• Ma ne sme to da uradi, ne prvi bar...To je bas tesko stanue, vidite da ljudi umiru od korone i njenog uticaja na psihu ljudi.

Znaju svi da ga ocima ne mogu videti, ali lik je prso skro. On je lud covek, kojo bi trebalo da se leci..bojim se njegovih odluka u bliskoj buducnosti.

Pokusava da se opere od sranja sto je napravio, naoruzan..zabrinjavajuce..
                      3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                      6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                      3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                      2× German League champion (2018, 2019)
                      6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                      4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                      2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• Pa ni u Kini nije bio karantin od 24h

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by LosmiSK View Post
                            Ma ne sme to da uradi, ne prvi bar...To je bas tesko stanue, vidite da ljudi umiru od korone i njenog uticaja na psihu ljudi.

Znaju svi da ga ocima ne mogu videti, ali lik je prso skro. On je lud covek, kojo bi trebalo da se leci..bojim se njegovih odluka u bliskoj buducnosti.

Pokusava da se opere od sranja sto je napravio, naoruzan..zabrinjavajuce..
                            Slovenci imaju zabrani kretanja između Opština, kod Španaca kretanje dozvoljeno samo ko radi na "važnim mestima" (nek me ispravi Madrid ako grešim) Moskva od sutra "zaključana", ne znam kako je u Italiji....ništa mu ne smeta da uvede 24 časovnu zabranu kretanja, a mozak ponajmanje..
                            sigpic https://www.facebook.com/nezvanicnoradnickinis/

Comment

• Sutra ce biti ludnica po prodavnicima. Vec vidim kilometarske kolone.

Comment

• Ja sutra nisam planirala da idem u prodavnicu i taj plan ne menjam, sta nadjem u utorak, nadjem.

I jeste dosta gradova zakljucano, ali svuda moze da se ide do prodavnice i apoteke, ne postoji mesto gde je to zabranjeno.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X