• Lozi vas.
    Dayman (a-a-ah...)
    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
    Champion of the sun (a-a-ah...)
    You're a master of karate and friendship
    For everyone

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Ja sutra nisam planirala da idem u prodavnicu i taj plan ne menjam, sta nadjem u utorak, nadjem.

I jeste dosta gradova zakljucano, ali svuda moze da se ide do prodavnice i apoteke, ne postoji mesto gde je to zabranjeno.
      Nemoj da rizikujes i cekas zadnji trenutak. Rece da moze da donese odluku za pola sta ako mu se cefne.

Comment

• Originally posted by skeptik View Post
        Nemoj da rizikujes i cekas zadnji trenutak. Rece da moze da donese odluku za pola sta ako mu se cefne.
        Ma kako je moguce napraviti zalihe za 2 nedelje? Ili za jos vise?
        Druga stvar, ima toliko hronicnih bolesnika koji uzimaju lek na recept, kako ce oni?

Jedino sam napravila zalihe Pakove hrane, to imam skroz do pocetka juna
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Blago Paku, on je jednostavan za odrzavanje.
          Sta sa ovima koje opsluzujemo....
          Ma ovo bre bolesno do koske. Teraj se vise!
          Stalno govorim da cemo koronu da prezivimo, ovog tesko.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pa rekao je da ne zna kako ce to da izgleda ali ce da uradi. Taman da se ova kila skupljena tokom izolacije malo smanje. Hibernacija.

Comment

• Svi cemo da postimo na vodi, a posle da idemo da se pricestimo...sa jednom kasicicom [emoji3]

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Mislim da toga neće doći ali i da na neki način treba disciplinovati ljude. Šta bi svi vi rekli da se počnu redati brojke 50-100 dnevno umrlih....

Comment

Svi cemo da postimo na vodi, a posle da idemo da se pricestimo...sa jednom kasicicom [emoji3]
                  Vucic veliki vernik. More do Vaskra na vodi. I internet cu da vam ukinem. Samo Zadrugu imate da gledate.

Comment

• Nisam u toku, jel se to ozbiljno spominje zakljucavanje na 24h?
                    There's something wrong with me chemically
                    Something wrong with me inherently
                    The wrong mix in the wrong genes
                    I reached the wrong ends by the wrong means
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands
                    With the wrong theory for the wrong man
                    The wrong lies, on the wrong vibes
                    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• To je veceras izjavio, niko ne sme na ulicu, ni u prodavnicu, apoteku...

sigpic

with experience.

Comment

To je veceras izjavio, niko ne sme na ulicu, ni u prodavnicu, apoteku...
                        Da reče...kad mogu penzioneri, mogu svi. A kako mogu penzioneri, vidimo...
                        sigpic https://www.facebook.com/nezvanicnoradnickinis/

Comment

Nema ni potrebe da se ide jer apoteke i prodavnice nece raditi, lockdown 24h all day all night 14 days.

Comment

• Aaa sto cemo svi da dobijemo 100 jura? To ne pominjete..
                            I kako "naso" pare i kako nasi "agenti" idu po svetu (lete valjada kako drugacije) i kupuju respiratore.

Nervni slom cu da dobijem od ove budale!
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Ne znam sta bih rekao.
                              Mozda...
                              Let the Hunger games begin.

Znaci sutra kupovina, gorece marketi.
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                                Aaa sto cemo svi da dobijemo 100 jura? To ne pominjete..
                                I kako "naso" pare i kako nasi "agenti" idu po svetu (lete valjada kako drugacije) i kupuju respiratore.

Nervni slom cu da dobijem od ove budale!
                                Nije to budala, to je ozbiljan klinicki slucaj.
                                Ako se penzioneri budu uzdali u njegove volontere doata njih ce ostati bez lekova I osnovnih namirnica.
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands

Comment

Working...
                                X