In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ponovo ce da kaze kako nismo dobri
      Ova vlast ne zasluzuje ovako los narod, oni se trude, a mi tako
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by joshmor View Post
        meni je sa TW glavni izvor-tamo sam procitao da je vracar,a isto sam procuitao i da je fejk
        Taman sam se ponadao, internet je mracno mesto
        3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
        6× Montenegrin League champion (2007–2012)
        3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
        2× German League champion (2018, 2019)
        6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
        4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
        2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
          Tacno kada vidim da ce se on biti tu umesto doktora anxiety kicks in

Odoh da citam dok ovo ne prodje.
          E da Indigo, ti bi mogao onaj tvoj Oskar da zavrsis ili organizujes nov, sad svi imamo vremena
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Sta je sad?
            Zasto se doktori ne obracaju u 15h svom pucanatvu?
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by LosmiSK View Post
              On prvi mora da se izleci...mesto tapsanja dobio je nesto drugo. Nadam se da je Novi Sad

Uh kad bi ceo grad ovo pevao, a moglo bi da se orgaizuje bar gradsko jezgro gde su zgrade itd..
              Ovo je fejk btw
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                Ovo je fejk btw
                Ma da, fejkčina samo takva. Baš će da viču Vučiću dok strahuju za život.
                Biće vremena za obračun sa njim kad se sve ovo završi.
                “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  E da Indigo, ti bi mogao onaj tvoj Oskar da zavrsis ili organizujes nov, sad svi imamo vremena
                  Jedino da krenemo ispocetka, davno je to bilo.
                  There's something wrong with me chemically
                  Something wrong with me inherently
                  The wrong mix in the wrong genes
                  I reached the wrong ends by the wrong means
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands
                  With the wrong theory for the wrong man
                  The wrong lies, on the wrong vibes
                  The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by Alistair Drake View Post
                    Ovamo kod mene 119 zarazenih od kojih je 16 u bolnici. Dvoje umrlih... neka baba od 95 godina i jedan cica od 92.
                    kod mene prešišalo dva soma.
                    Твоја победа ће бити уколико свако од нас задржи део добродушности коју си безусловно делио са свима нама кроз свако твоје писање.
                    До поновног сусрета, твој Швабо

mala H2H 2018/19
                    suicide
                    velika H2H 2019/20

Comment

• danas ce pred kamerama prvo da vice na bezobrazne novinare.pa ce mu se slositi u sred izlaganja

eto vam oskara

a sajt azuriran 29. 3.
                      Wizard

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                        Kako si ti?
                        Je l ti se vratilo culo ukusa?
                        Ukus osjecam neke jade onako bas bas slabo, a miris i dalje nikako I dalje mi susti u usima i bubnja mi u glavi kad se sagnem. Prije nekoliko dana sam mislio da sam ozdravio, ali bogami nisam jos. Juce izasao malo da prosetam jer je bilo lijepo vrijeme, preznojio se i umorio posle 500 metara bukvalno.

Comment

• Originally posted by dekkard View Post
                          Ma da, fejkčina samo takva. Baš će da viču Vučiću dok strahuju za život.
                          Biće vremena za obračun sa njim kad se sve ovo završi.
                          Ko?
                          "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
                          Meša Selimović

Comment

• Preterivanje je da doktori ne izađu na kzn, koliko god bili napadani, ne opravdavam to, shvatam i potrebu da se zaštite, ali s druge strane to je nažalost postao sastavni deo njihovog posla, i mnogo je važnije informisati javnost i nastaviti da šalju prave poruke.
                            Ovde se mnogo meša zaštita struke sa zaštitom vlasti. U ovim situacijama zdravstvena struka je vlast.
                            Ako se uruši poverenje u zdravstveni sistem strmoglavljujemo se u anarhiju.
                            Zato, pamet u glavu pre nego nešto napišete, tri puta razmislite šta radite.
                            “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Originally posted by kronostime View Post
                              Ko?

upravo
                              Wizard

Comment

• Originally posted by kronostime View Post
                                Ko?
                                Onaj ko treba, kao i uvek narod.

Comment

Working...
                                X