• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Mrkela View Post
    Koje antibiotike si trosio
    Eritromicin 500mg

Comment

• Bio sam danas do grada tj centra i nema nikog, ljudi relativno nose maske, pridrzavaju se rastojanja itd... Ovaj ludak nas pljuje a po meni narod, bar u NS-u dobro prati situaciju..Da nije bio u kampanji, verujem da bi broj zarazenih bio znacajno manji.
      Last edited by LosmiSK; 28-03-20, 09:15.
      3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
      6× Montenegrin League champion (2007–2012)
      3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
      2× German League champion (2018, 2019)
      6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
      4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
      2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Nisu bas sjajni uslovi ali sta da se radi.

Comment

• Tramp mobiliše rezerviste, Tirolu preti tužba

https://www.rts.rs/page/stories/sr/%...rol-tuzba.html

Comment

• "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
            Meša Selimović

Comment

• Juce sam uzeo dosta vremena, da izucim statistiku clanke, predvidjanja, datu itd...

Najveci problem je manjak dostupnih podataka

Last edited by colchonero; 28-03-20, 13:41.

Comment

• Isla sam sad da prosetam kuce, danas je primetno veci broj ljudi na ulici, kao i kola.
                Uglavnom, pa recimo 90% ljudi na ulici izgledaju kao da su porodica, zive zajedno ili je jednostavno samo jedan osoba koja je isla u prodavnicu, ali ima i ovih drugih, koji su izasli da izbleje sa ortacima iz kraja.
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Kod mene zato bleja. 80% ljudi bez maske, cak I kafana radi I to na takav nacin sto stoji natpis da se lokal renovira.
                  Njih deset sedi u grupi ispred lokala.

Kakvo zlo u najavi...
                  There's something wrong with me chemically
                  Something wrong with me inherently
                  The wrong mix in the wrong genes
                  I reached the wrong ends by the wrong means
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands
                  With the wrong theory for the wrong man
                  The wrong lies, on the wrong vibes
                  The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Kod mene u gradu poboljsanje sto se tice nosenja maski, jeste da nista ne pomazu ali oko 40% gradjana ih nosi. Makar se vidi da su ljudi svesni virusa.

Pitam se da li ce po otvaranju kafica i restorana da bukne narod na ulice ili ce se strah postepeno smanjivati i zivot polako vracati u normalu.

Comment

• Nisam imao potrebu da izlazim danas, ali mi drugar javlja da je Mocartu u blizini dosta ljud. Dakle drustvena odgovornost na koju se oni pozivaju je prisutna

Bojim se da je greska ovo sa 3 pijacna dana, mnogo veca guzva na pijaci kod mene juce.

Comment

• Comment

• Kaze Loncar da ce vikendom da se produzi policijski cas.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Vikendom od 15h policijski cas

sigpic

with experience.

Comment

• 2086 testiranih za 23 dana. Premalo i preneozbiljno da bi se sprovela efikasna borba protiv virusa.
                              “La vostra fama è come il fiore, che nasce e muore, e si secca allo stesso sole che gli ha dato vita dall'acerba terra"

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                                Vikendom od 15h policijski cas
                                Idiotska mera, samo povećavaju koncentraciju ljudi.

Zabrana kretanja ima smisla samo ako je totalna, a to je nemoguće u velikim sistemima kakvi su gradovi.

Comment

Working...
                                X