Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• "Beograd, Valjevo i Nis najugrozeniji, ocekuje se dramatican broj novozarezenih danas."

Comment

• Ajde dosta je politike na ovoj temi
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by LosmiSK View Post
          1. Nisu ..
          znaci sad drzave nisu zatvorile granice

Napravila se pandemija i zatvorili su. Kad si cuo da neko preventivno zatvara granice? Treba vremena, nije to kao kad zalupis vrata.
          znaci treba odlagati da bolest udje pa onda zatvoriti. to je ono "bolje leciti nego spreciti". evo sledeci put kad se ovo desi predlazem da svi postupe isto kao i sad!
          Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Samo da ne odemo +100 danas.
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Brate Indigo ta statiska je ku*ac. Da mozes da testiras ceo Bg npr bilo bi par hiljada. Ne opterecujte se tim brojkama. Jedino relevantno za mene je broj smrti kad se sve ovo zavrsi.
              Last edited by Ljuba90; 25-03-20, 13:05.

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                Samo da ne odemo +100 danas.
                znam da je Boris Dzonson reko kad su imali 500 potvrdjenih da ustvari imaju izmedju 5.000-10.000

to sve zavisi kolko se testira. sto se vise testira bice vece brojke.
                Titule i pobede ne znače mnogo, jer je to do razine bolida koje imate u karijeri Sergio Perez

Comment

• Evo citam citam u Blicu, Vucic kaze da ce svi novozarazeni morati na Sajam ali da on ne moze tamo ako se razboli jer je srcani bolesnik, ima visok pritisak. Znaci onaj koji ima visok pritisak ili dijabetis nece na Sajam.

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                    Samo da ne odemo +100 danas.
                    Sve zavisi koliko su testirali, tako da je procenat najbitniji.
                    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• na kraju cemo mozda morati i svi do jednog biti testirani (za svaki slucaj) to je neko bio objasnjavo. spominjali su i robote pomocu kojih testiranje ide brze.

ali ne treba da se preopterecujete ovoj temi ja kolko sam cito u prve 1-2 nedelje zabolela me glava sad sam sveo na minimum poco da gledam filmove, tu su i igrice, bude i esporta

Comment

• Originally posted by Sam Hornish Jr. View Post
                        znaci sad drzave nisu zatvorile granice

znaci treba odlagati da bolest udje pa onda zatvoriti. to je ono "bolje leciti nego spreciti". evo sledeci put kad se ovo desi predlazem da svi postupe isto kao i sad!
                        Nisu zatvorili eto tako granicu, to sam napisao. Iz ovog ugla je jednostavno pisati, zato ti to pises.. Posle bitke si general, to tako ide..
                        3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                        6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                        3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                        2× German League champion (2018, 2019)
                        6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                        4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                        2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• Najtragicnije u celoj prici je da ako sada dobijes koronu imas vece sanse da prezivis jer kasnije nece biti ni dovoljno kreveta ni respiratora ni medecinskog osoblja da brine o tebi.

Comment

• Originally posted by LosmiSK View Post
                            Nisu zatvorili eto tako granicu, to sam napisao. Iz ovog ugla je jednostavno pisati, zato ti to pises.. Posle bitke si general, to tako ide..
                            ja sam pricao za zatvaranje granice otkad je buknulo u italiji ali ti i ja se ne znamo pa me nisi mogo cuti. i sigurno nisam jedini ima nas ali kome da pricamo kad nas niko ne bi cuo.

Comment

• Dobro, mozda i jesi pricao. Samo nisu to lake odluke, posebno za tako veliku drzavu, malo ko je to mogao ocekivati da budem iskren. Nije to bas tek tako...

Last edited by LosmiSK; 25-03-20, 13:59.
                              3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                              6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                              3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                              2× German League champion (2018, 2019)
                              6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                              4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                              2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

• 81/245 zvanicno. Ipak ispod 100 Indigo

Comment

Working...
                                X