ATP World Tour Series 500 - 2020. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by bojanaBG View Post
    Ovo je prvi put da turnir na sljaci ima celendz sistem.
    Sta znaci da turnir ima celidz sistem? Da mozes da trazis celindz ili da je postavljena cela ta tehnologija koja ocitava tragove?

Comment

• Matirao sam Bojanu, ostala je bez reci. Inace, jel zna neko kada je zreb za Dubai?

Comment

• Pa da teniser ima pravo da trazi celendz, ono sto nam pokazuju na TVu nije isto sto i ceo taj hawk eye sistem

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Lajović je kao amater, kakav čovek pravi potez, kriminalan. Igra najbolji tenis u karijeri, najbolji plasman igra beton odlično, osvaja ATP cup, odigra AO i na tim krilima odlazi na šljaku da odigra turnir dva pa će posle ponovo da betonira. Čoveče propusti šljaku između nastavi beton igrao si odlično BRE!!!

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• A što čelindže traži

Comment

• Lajovic propustio ogromnu priliku, nikad laksi zreb serije 500, morao je da stigne makar do SF

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Žreb za Dubai

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока

Comment

• Nije lose po Novaka. Najbitnije da je Agut sa druge strane. Jedino Kohlschreiber nije morao da bude tako blizu u zrebu, ali sve u svemu je ok.

Comment

• Kakav Kolsrajber, on je bivsi igrac, pao na nivo celendzera, ne znam da li ima 2 pobede na atp touru ove godine.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by 147 View Post
                        Nije lose po Novaka. Najbitnije da je Agut sa druge strane. Jedino Kohlschreiber nije morao da bude tako blizu u zrebu, ali sve u svemu je ok.

Hahahahahaha, ne moze bit savrsen zreb tj. jedno 5 Jazirija do titule

Comment

• Baš tanak turnir u odnosu na Acapulco.
                          Originally posted by Casiraghi
                          Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                          Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                          Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• zaličilo je da će biti jak...rafa opet najebo,makar na papiru

a za novaka ako ne dobije upalu pluća,ne znam šta ima da se kuka

a s druge strane,fali samo tim,ovako na brzaka i to je to što se tice muskog tenisa

a kako je monfis u naletu,,,,
                            Wizard

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Evans-Fonjini...hm,moglo bi biti intresantno

zapravo svi mecevi prvog kola

Notable R1s:

Monfils-Fucsovics
                                Cilic-Paire
                                Evans-Fognini
                                RBA-Struff
                                Hurkacz-Bublik
                                PCB-Tsitsipas
                                Wizard

Comment