Zasto bi mu trebao izgovor?
    Ko ocekuje da on dobije Djokovica u SF?
    Ti.

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• Sada samo da ne usledi pad.
      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Novak je brutalan,doduse protiv ovakve nesrece nije tesko

Comment

• Originally posted by cacanin View Post
          Ti.

Ne ocekujem, znam da nema sanse, posle svega, za njega je SF odlican rezultat jer je trebao da ispadne jos u 3.kolu
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Jbt pratite mec, raspravljajte se posle, ne mogu da procitam vezano nesto za ovaj mec..ooo a koji andrak i citam
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              Ne ocekujem, znam da nema sanse, posle svega, za njega je SF odlican rezultat jer je trebao da ispadne jos u 3.kolu
              Nisi ni u Londonu očekivala Bojana...

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                Jbt pratite mec, rasprabljajte se posle, ne mogu da procitam vezano nesto za ovaj mec..ooo a koji andrak i citam
                Sta imas da citas za mec, ovde u svakom Raonicevom gemu visi brejk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by cacanin View Post
                  Nisi ni u Londonu očekivala Bojana...

Tamo sam imala mnogo veca ocekivanja, ovde su bukvalno na 0

sigpic

with experience.

Comment

• Toliko se pričalo o nekakvim promenama kod Miloša a jedino što primećujem su loknice.
                    sigpic

Comment

Sta imas da citas za mec, ovde u svakom Raonicevom gemu visi brejk
                      Recimo da sam pitala 2 pitanja
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Posle današnjeg dana biće velikih 10:0 za Novaka.
                        Po svemu sudeći Miloš u karijeri neće doći do prvenca protiv Nola.

Poslato sa BTV-DL09 pomoću Tapatoka

Comment

To si pisala na svakom njegovom meču, u svakom kolu.

Pošto si veliki Rogerov fan, da li ce on zaista izaći na polufinale? Ali objektivno.

I bez Vilanderskih fazona kako on nikad ne predaje itd.

Comment

• Originally posted by Ruzni Prljavi Zli View Post
                            A koji će izgovor imati posle polufinala?

Poslato sa BTV-DL09 pomoću Tapatoka
                            Da je bio frustriran zbog ovoga i jer mu je Marijana ukrala šou
                            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Originally posted by pecaros View Post
                              Toliko se pričalo o nekakvim promenama kod Miloša a jedino što primećujem su loknice.
                              Ja nisam cak ni to [emoji2960]
                              sigpic

Comment

• ух иде добро
                                sigpic

Comment

Working...
                                X