Originally posted by Casiraghi
    Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Pa mora tako kad u razmenama nema šta da traži.

Comment

• Sta je u pauzi Rodzer pricao o Novaku i cini mi se terenu, nisam mogla da slusam?
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
          Sta je u pauzi Rodzer pricao o Novaku i cini mi se terenu, nisam mogla da slusam?
          Kojoj pauzi?
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Ja sam napisala da je bolje da izgubi, bas me briga, samo da se ne povredi vise, a normalno da sad necu da kukam kad je spasio 7 mp i neverovatno preokrenuo.

Pa on se povredio tokom meca, nije izasao povredjen
            Koji je tvoj interes da branis nesto sto si sama projektovala i umislila, izvinjavam se Pesikanu, kad sam igrac, o kome je rec, izjavi posle meca da ga noge nisu slusale i da vreme tj godine cine svoje?

Comment

• Verovatno misli na pauzu izmedju dva meca.
              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Originally posted by L a z a R View Post
                Koji je tvoj interes da branis nesto sto si sama projektovala i umislila, izvinjavam se Pesikanu, kad sam igrac, o kome je rec, izjavi posle meca da ga noge nisu slusale i da vreme tj godine cine svoje?
                Sam igrac je izjavio da je imao problem sa preponom i da mu je noga blokirala, to je razlog zasto je trazio MTO.
                A ti ako malo znas engleski, trazi originalne izjave, nemoj da slusas nase komentatore kako prevode, jer sve pogresno prevedu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• A koji će izgovor imati posle polufinala?

Poslato sa BTV-DL09 pomoću Tapatoka

Comment

• E jbg kad si odigrao onako na 15:30 sada bi bio btejk -.-
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Često ga hvata na krivoj nozi.

Comment

• Ala lopata
                        Bas gnjavi Milos, jel on dobio opomenu?
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Ruzni Prljavi Zli View Post
                          A koji će izgovor imati posle polufinala?

Zasto bi mu trebao izgovor?
                          Ko ocekuje da on dobije Djokovica u SF?

sigpic

with experience.

Comment

• Vidim Rodzer rutinski 3:2 uz spasene MP. Kad mu se desila ta povreda?
                            Jebiga, sad nece moci ni do 4 gema bar u jednom setu protiv Novaka.

Gledam sad, Novak se ocekivano sprda sa ovim smaracem.
                            Dayman (a-a-ah...)
                            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                            Champion of the sun (a-a-ah...)
                            You're a master of karate and friendship
                            For everyone

Comment

Kojoj pauzi?
                              Izmedju gemova, kad su menjali strane posle 1:0 u dr.setu.

Jessss
                              sigpic

Comment

Zasto bi mu trebao izgovor?
                                Ko ocekuje da on dobije Djokovica u SF?
                                Pa ne verujem da igrač sa toliko trofeja nema pobednički instikt i apetit već se zadovoljava samim plasmanom u polufinale.
                                Tu priču ne mogu progutati.

Comment

Working...
                                X