X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• >>>UŽIVO<<< Australian Open 2020.

Od nocas pocinju kvalifikacije, ovde se nalazi zreb:

https://ausopen.com/draws

Sto se tice nasih: Troicki na startu ide na Klahna, Petrovic na nekog Couacauda, Milojevic bas nije imao srece ide na Taro Daniela, kao ni Krstin koji ide na Klizana.
    Ima dosta poznatih imena u kvalifikacijama: Chung, GGL, Brown, Tomic, Young, Mahut, Rosol, Stakhovsky,....

Kod zena: Olga Danilovic protiv Jovane Jovic na samom startu, Natalija Kostic ide na neku Osorio Serrano(razlika nekih 20 mesta na listi), Krunic ide na Martincovu koja je bolje plasirana nekih 40tak mesta.

Nocas od nasih igraju Krstin, Kostic, Krunic.
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Pomerene kvalifikacije zbog kvaliteta vazduha

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

ja ne znam ko je smislo da budu dve teme po turniru,stvarno
      Wizard

Comment

Evanse, nesreco, sta radis to???
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Borna se pati protiv ovog raspalog Kverija. A Đere ne iskoristi par brejk lopti.

Comment

Ma odličan McDonald.

Sećam se pre par godina protiv Dimitrova takodje na AOu kakav je meč odigrao, ume on da bljesne samo tako.
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Problem je ipak u Evansu, koji je ocajan, a mislila sam da ce da bude bas nezgodan ovde.

Sapo izgubio prvi set...hmmm
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Đere, toplo-hladno. Minus set, pa odma i brejk pretrpi....Vratio sve i sad servira za set.

Comment

Djere izjednacio 1:1
                  sigpic

Comment

Djere se vratio, uzeo na kraju drugi set . Da vidimo koliko može.

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

Evans je, blago rečeno očajan...novi budući heroj na suicidu
                      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
                      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
                      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

Ma ima onaj bezvoljni govor tjela....

Comment

Šapovalov ispao.
                          Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

Da, 3:1 od Fucovica.
                            Pocela i kisa sad, doduse najavljivali su je za danas

Sent from my MI 6 using Tapatalk

sigpic

with experience.

Comment

Federer uz brejk vodi 4:1

Comment

Working...
                              X