No announcement yet.

Australian Open 2020 (glavna tema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Meni deluje sporo,znaci podloga mu odgovara,sveziji je u boljoj formi i opet ce izgubiti

Roger GOAT

Comment

• Jao Mats ga proglasio pobednikom mislim favoritom

Moram neke vlaške mađije da nađem
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Mats
        skocile sanse na 5%
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
            Jao Mats ga proglasio pobednikom mislim favoritom

Moram neke vlaške mađije da nađem
            I mačke neke...
            Čim ga on pohvali urekne nešto baksuz...nije ni čudo što je danas sa sočivima imao problem, i juče ga je hvalio...
            Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
            Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
            "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Ama jednom mora i on da potrefi neko zrno majkovicu
              sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                Ama jednom mora i on da potrefi neko zrno majkovicu
                Neka...da ne reskiramo, ja više volim kada ga popljuje...
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Ako Rafa ispostuje, 8. AO preko Rodzera i Rafe bas mocno zvuci.
                  Dayman (a-a-ah...)
                  Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                  Champion of the sun (a-a-ah...)
                  You're a master of karate and friendship
                  For everyone

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Pa to je jos gore ako je tacno, znaci da su W i USO sporiji od ovog, sto je porazavajuce
                    Loptice su odje problem, kao sto rekoh. Odskok je sasvim dobar. Asevi pucaju samo tako kad se dobro zapne, ali teske loptice ne daju da se tokom razmjena zapinje jako, pa sve plasiraju i igra se cini sporom.

Comment

• Originally posted by Joker View Post
                      Loptice su odje problem, kao sto rekoh. Odskok je sasvim dobar. Asevi pucaju samo tako kad se dobro zapne, ali teske loptice ne daju da se tokom razmjena zapinje jako, pa sve plasiraju i igra se cini sporom.
                      Slazem se, loptice su problem posle par gemova, bukvalno jedna taktika kad su nove, a posle par gemova mora drugacije, kad postanu cupave

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Na spisak znači dodati i teške loptice.
                        Evidentirano.
                        sigpic

Comment

• O Boze, pa nije sve izgovor, nesto je jednostavno cinjenica

sigpic

with experience.

Comment

• Inače prvi put čujem da teške loptice ne odgovaraju ofanzivcima sa jakim udarcima.
                            Nadal bi recimo mogao da se žali jer ne može da ih dovoljno spinuje ali on vidim ćuti.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by pecaros View Post
                              Na spisak znači dodati i teške loptice.
                              Evidentirano.
                              New balls please

Comment

• Originally posted by pecaros View Post
                                Inače prvi put čujem da teške loptice ne odgovaraju ofanzivcima sa jakim udarcima.
                                Nadal bi recimo mogao da se žali jer ne može da ih dovoljno spinuje ali on vidim ćuti.
                                Od kad je Fed jak udarac?
                                On ne spada u taj tip tenisera niti je ikad spadao

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X