Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Teoretski je bio upravu Busta, ali praktično...papak

Comment

• Sta je to bilo, stvarno je linijski omeo, sapleo se?
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Sad sam premotala, jeste mu ovaj zasmetao, ali vise je zvuk njemu zasmetao nego bilo sta drugo.
        Ali nije urlao, samo se bunio i trazio supervizora...medjutim, nepotrebno je trazio supervizora, napravljena je bas duga pauza, a zna se da u ovim slucajevima supervizor ne moze da promeni odluku koju je doneo glavni sudija.
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Novak ga pogodio

Aha, pao preko one reklame, trznuo se na Bustino proklizavanje, a ovaj jedva dočekao da se žali, a Humbert lagani smash imao

Comment

• Mozda rekli dranje, ali ok, mozda i preterali u opisu da docaraju kako kaki Busta po potrebi.
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Normalna je bila konverzacija, nista preterano, ali je Busta bas nepotrebno sve to uradio, poen je bio izgubljen, ne bi on nikako stigao taj smec

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Auuuu koliko je popizdeo Kacanov sad, jedva se suzdrzao da ne prebije glavnog sudiju, ali bas jedva

sigpic

with experience.

Comment

• Sta bilo?
                  sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Auuuu koliko je popizdeo Kacanov sad, jedva se suzdrzao da ne prebije glavnog sudiju, ali bas jedva
                    Ne znam baš koliko je u pravu, vrlo blizu linije je bilo, ne mogu da tvrdim da je bio aut.
                    Originally posted by Casiraghi
                    Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Ja mislim da je bio aut, ali ovo je Nur, on ne bi ni ocigledan aut sudio.

sigpic

with experience.

Comment

• Hahhahahahahahhaha, Nur opet. Sto bi rekli kod mene ovdje, uhljeb pravi. Pozavidjeli bi mu mnoge budzetlije kako mu je lagan posao

Comment

• Pa ljudi coek je zvao out na lopticu koja je bila pola metra u terenu hahahahahahahahhahhhahahahahha.

Nur je definitivno slijep al mislim da i pride malo i mentalno kaska. Al rispekt kako se sa tim manama progurao do ovih visina, to je za postovanje
                          Last edited by DinoFC; 23-10-20, 17:43.

Comment

• Njemu je ovo aut

https://www.facebook.com/TennisTV/vi...9977602669873/

sigpic

with experience.

Comment

• Nije mi jasno sta sve treba da uradi taj sudija da bi dobio suspenziju ili neku kaznu od ATP tura. Makar da ga stave da sudi neke "manje bitne" meceve, ili da ga posalju da sudi neke manje turnire.

Comment

• Pa nije ovo neki ekstremno bitan mec, plus je 250 serija, tako da su ga vec stavili na manje bitne meceve i manje bitne turnire
                                Nisu nikako smeli da ga stave da sudi na turniru bez celendza

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X