Nitto ATP Finals London 2019.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by 147 View Post
    Mozda. Mada lakse bi mu bilo da je odigrao jedan turnir na sljaci 2018 i tako bude prvi jos 10tak nedelja a mozda i vise. Ovako je Novak svakako favorit da ga srusi po nedeljama, a Rafa po slemovima
    Njegova odluka je bila da ne igra sljaku te godine, a koliko sam shvatila razlog je bio Mirkin 40.rodjendan i provod na Ibici
    koliko god da im je bitan tenis, neke stvari su ipak bitnije
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Ne samo zato sto ga je izbacio, nego zato sto je to bio ekstremno bitan mec za no.1, a on ga je sprecio i tako ipak za neko vreme zastitio svoj rekord. A nikad se ne zna, mozda na kraju ovih nekoliko nedelja budu odlucujuce...

Sent from my MI 6 using Tapatalk
      To se u narodu kaže - sitna duša. Siguran sam da će ga Novak u tom segmentu nadmašiti i to za više od nekoliko nedelja.

Comment

• Originally posted by torpedo View Post
        To se u narodu kaže - sitna duša. Siguran sam da će ga Novak u tom segmentu nadmašiti i to za više od nekoliko nedelja.
        To nije sitna dusa

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Poštenije bi bilo da je rekao - red je bio da ga pobedim nakon četiri godine

Comment

• Novak lagano obara rekord po broju nedelja na čelu ATP.. Prosto niko od mlađanih neće imati konstantu koja će trajati mesecima.. A Novak će uspevati lagano da osvoji nekoliko turnira godišnje..

Comment

• Originally posted by Joker View Post
              Auf, nisam ja ni gledao ciji je link.. a steta
              Sta?
              Pa ne vidi se nista ili sam ja corava
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ma ja sam corav.

Comment

• Da ne ispadne na kraju da je jedino Beretini uspio da porazi sampiona.

Comment

• I dresove iste obukli
                    Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• dosdan mi mec
                      Wizard

Comment

• zverko je nervozan,izgubice
                        Wizard

Comment

• Raspade se

Послато са SM-N975F уз помоћ Тапатока

Comment

• рече ја да је главна фрка прошла и следи лимунада...
                            sigpic

Comment

• Kako su raspaljivali protiv gotova sad ništa ko da šah igraju..
                              Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Kako se videlo da se da odservira duplu

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X