Shanghai 2019.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Originally posted by shminka View Post
    Smiješni i jedan i drugi, nešto se šepure na distanci od 20 metara, a na mreži se pozdraviše ko kake curice, mangupi pravi
    Pa Endi se odma ustao i krenuo prema njemu ali je veliki kralj don ostao sjediti

Comment

Originally posted by 147 View Post
      Nisam siguran koja su tacno pravila, ali po meni bi bilo logicno da odmah prekine poen i dodeli ga Endiju i plus da opomenu Fonjniju.

Takodje nisam siguran ni da li je ovo dozvoljeno: https://www.youtube.com/watch?v=IjCWE7KZR1Y iako sudija nije reagovao ovde. Nisam siguran da li bi se Rodzer smejao da je bio neki bitan poen.
      Zabranjeno je, ne smes da ometas protivnika i Haas isto to nije smeo da radi, ali njih dvojicu em dobri prijatelji em je nije bio bitan poen

Originally posted by MareLFC View Post
      Ko je tvoj tip?
      apsolutno je nebitno
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Originally posted by miloolja View Post
        Pa to ti kazem dok nismo skapirale da je mali -.-
        Ima u onoj Madona with big boobies secam se
        Nije kao da mu ne bi oprostila to sto je malo nizi ,da se ne lazemo ,vecina se lozi na njega

Meni je Don kraljina isto kao i Nik i Medjed,neam nista protiv nijednog,bolje nego lazno moralisanje Rafinja i Rogera,bff i te fore,slavicu dan kad vidim da se neko potuce u tenisu,ali ne verujem,atp je rigorozan,mada od Nika me ni to ne bi cudilo iskr,covek ima petlju samo da se prava prilika ukaze,kad odluci da napusti tenis otprilike da ode u stilu

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
          Ma ok, ali on bas nije moj tip, mali, nadobudan, hoda kao paun
          ali da ne offujemo vise [emoji3]
          Nemoguca si

To je bilo davnoooooo, odavnooooo, cak znam i na koju si forku reagovala, i ne samo ti vec sve zene ovde, a bilo ih je ihaaa... al ajd prekidam
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Originally posted by Lord Aleksoni View Post
            Jbt ova je ladno popularna. Gde mi je Nash - Casriaghi, mogao je sada biti momak estradne zvezde.
            Inace nemam pojma o kakvom sukobu pricate, samo nastavite.

Nole u 12h?
            There's something wrong with me chemically
            Something wrong with me inherently
            The wrong mix in the wrong genes
            I reached the wrong ends by the wrong means
            It was the wrong plan
            In the wrong hands
            With the wrong theory for the wrong man
            The wrong lies, on the wrong vibes
            The wrong questions with the wrong replies

Comment

Originally posted by Indigo View Post

Nole u 12h?
              ...i 30
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Što više ovakvih situacija u tenisu
                “It's no accident, I think, that tennis uses the language of life. Advantage, service, fault, break, love, the basic elements of tennis are those of everyday existence, because every match is a life in miniature. Points become games become sets become tournaments, and it's all so tightly connected that any point can become the turning point. It reminds me of the way seconds become minutes become hours, and any hour can be our finest. Or darkest. It's our choice.”

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                  Ovo je fazon, kad nemas argument, a ti ubaci Federera u pricu
                  Pa to je upravo bio argument.
                  Mi kudimo Kirgiosa a za ostale se pravimo ludi, a Federer pravda Kirgiosa a za ostale se pravi lud.

Dakle mi i Federer smo isti samo što ti opravdavaš Federera a nas ne, a trebalo bi..

Originally posted by miloolja View Post
                  Nemoguca si

To je bilo davnoooooo, odavnooooo, cak znam i na koju si forku reagovala, i ne samo ti vec sve zene ovde, a bilo ih je ihaaa... al ajd prekidam
                  Znači sve žene su se ložile na Fabia dok nisu shvatile da je mali..
                  Bre više i te žene, ne znaju šta je 7 a šta 13 metara a ovde u milimetar izmere..
                  Last edited by Chiwwi; 09-10-19, 07:58.

Comment

Originally posted by Chiwwi View Post
                    Pa to je upravo bio argument.
                    Mi kudimo Kirgiosa a za ostale se pravimo ludi, a Federer pravda Kirgiosa a za ostale se pravi lud.

Dakle mi i Federer smo isti samo što ti opravdavaš Federera a nas ne, a trebalo bi..
                    Los ti je argument, jer Feda pitaju za Kirijosa i on kaze svoje misljenje, ne komentarise on to po drustvenim mrezama iz cista mira
                    ako ga budu pitali za FoOnjinija, onda ce reci sta ima

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Pa i nas kad budu pitali na forumu šta mislimo o Fonjinjiju mi ćemo reći šta imamo.

Comment

Ovo je forum, poenta i jeste da napises svoje misljenje.

sigpic

with experience.

Comment

Mislim da Fabio nije povredio stolicu kad je seo na nju.

Comment

Kakve veze ima stolica?
                            Ono sto je Fabio uradio je mnogo gore, ometao je protivnika u sred poena i to pri rezultatu 5:5 u 3.setu

sigpic

with experience.

Comment

Pa ima kako nema. Kirgios kad je bacio stolicu Federer je na pitanje odgovorio pitanjem koje je glasilo:

A šta je uradio(Kirgios)? Povredio stolicu?

Pa tako i ja sad mislim da Fabio nije povredio stolicu.

Comment

Originally posted by Chiwwi View Post
                                Pa ima kako nema. Kirgios kad je bacio stolicu Federer je na pitanje odgovorio pitanjem koje je glasilo:

A šta je uradio(Kirgios)? Povredio stolicu?

Pa tako i ja sad mislim da Fabio nije povredio stolicu.
                                Nije se ni Kirijos drao u sred poena i ometao protivnika, to je taj nivo odgovora

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X