X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Odg: Champions League SK liga-FANTASY

Ili da napisemo gluposti h5g6k8 h5g6k8

Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

ja sam dacha,tim mi je AC MILAN,da znate
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Jaooooooooo, pa ja sam cuo za taj fishing ili kako se vec zove... $JS}|
        Mada, nece valjda ovi iz UEFA-e da nas pokradu. &%@5w8&*

Taman sam dobio platu. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR Darte pa zar stvarno toliko panicis ili zajebavas $#^%RT ?
          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Ja se zbog toga nisam ni prijavljivao.
            Prosli put sam morao da se selim, slali mi na stan letke narednih 6 meseci.

Comment

[quote author=bice link=topic=2860.msg166635#msg166635 date=1284151412]
              &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR Darte pa zar stvarno toliko panicis ili zajebavas $#^%RT ?
              [/quote]

Ocigledno ga ne poznajes dobro.

Comment

Dart nemoj ti u ligu,sto je sigurno sigurno.
                sigpic
                Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Sad kad nam CIU posalju da vide dal smo teroristi *T_*@SR
                  Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Doci ce SCI iz Majamija da na uzmu otiske prstiju kao i FBI &d$7 &d$7 &d$7 Da vide da li svercujemo nesto
                    Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Vidis ni o tome nisam razmisljao. fghj48d

Dart, nema zajebancije, ja izlazim iz lige, a ti vidi sta ces!
                      Necu da mi policija dolazi na vrata bez veze.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja apelujem na sve, da podatke licne prirode ne ostavljate!!!
                        Ako neki bude imao problema, ja ovu temu brisem.
                        Da ne bude da nisam rekao da se pazi.

Tmace, ne pisi nikako svoje ime.
                        Ja sam prosli put upisao Bazen hejters, ali sam se zajebao i dao sam im tacnu adresu stanovanja $JS}|
                        Muke sam preziveo.

Comment

Ajde smirite se oteracete mi sve musterije *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR

Comment

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                            Dreams are coming true.

Comment

Gold zasto nas nisi upozorio.

Bice,zovi urugvasku vladu,nek nam posalju Horejsija &d$7

Comment

Horacio iz SCI-a je legenda. &d$7

Stvarno, kako covek provali ko je koga ubio meni ni dan danas nije jasno. &@/+W &8@^J
                                sigpic

Comment

Working...
                                X