No announcement yet.

US Open 2019.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bojana, shvatam animozitet, ali nekako ne ide da se bunis protiv omalovazavanja Vavrinke i njegovih titula, a onda omalovazavas Rafine.
    13/13!

Comment

• Legenda kaze da oni koji cesto gube od Stanojla dobijaju nadljudsku snagu za velika dela

Da li je vreme za Grigorija da procveta??

Comment

• Federer mora da je igrao sa slomljenom nogom ili rukom kad je izgubio od Dimitrova, posto do polovine prvog seta to je bila smehoteka od meca. Paradoksalno sad je jedini koji moze zaustaviti Nadala Dimitrov
        Ali Medjed ce da se sali sa Bugarinom
        sigpic

Comment

• Meni je taj izraz ni kriv ni duzan bezvezan, jer gore je biti kriv i duzan. Reci lepo imao je srece sa zrebom. Pa sta onda, desava se. Ne pobedjuju uvek favoriti, tu su i povrede.... to je car sporta. Uzgred on jos nije osvojio titulu. Sacekaj malo.

Comment

• Originally posted by skeptik View Post
            Meni je taj izraz ni kriv ni duzan bezvezan, jer gore je biti kriv i duzan. Reci lepo imao je srece sa zrebom. Pa sta onda, desava se. Ne pobedjuju uvek favoriti, tu su i povrede.... to je car sporta. Uzgred on jos nije osvojio titulu. Sacekaj malo.
            Pa tako se kaze, nisam ja izmislila taj izraz
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Nadal u poslednje 3 godine ce imati isti broj betonskih slemova kao Roger i Novak,a na istoj podlozi se ne seca svoje poslednje pobede nad njima,impresivno

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Pa tako se kaze, nisam ja izmislila taj izraz
                Potpuno neprikladan za ovo o cemu pricas jer ga koristis u pezorativnom smislu.

Comment

• Originally posted by Mr. Wolf View Post
                  Rafa LOAT, uskoro i GOAT.

(šta je loat)

LM,dajem si slobodu da uputim VEEEEELKO izvinjenje našem griši,jednome jedinome na uspehu od većinskog dela TPF

RODE NAŠ

Wizard

Comment

• Nadal je na putu do svojih 18 Grand slam titula 13 puta morao pobijeđivati nekog iz dvojke Federer/Novak. Samo pet puta je imao luksuz da osvoji titulu, a ne igra protiv njih.

Što se mene tiče da i narednih pet puta dođe do titule bez sastajanja sa njima, ne bih mu ništa zamjerio.
                    Last edited by Prle!; 04-09-19, 12:18.
                    “It's no accident, I think, that tennis uses the language of life. Advantage, service, fault, break, love, the basic elements of tennis are those of everyday existence, because every match is a life in miniature. Points become games become sets become tournaments, and it's all so tightly connected that any point can become the turning point. It reminds me of the way seconds become minutes become hours, and any hour can be our finest. Or darkest. It's our choice.”

Comment

• Kao da ima neke veze šta ko zamera ili ne. Gluposti.

Meč nisam gledala. Moram reći najmanje od svih sam od Grigora očekivala da izbaci Federera, naročito u formi u kojoj je došao na USO
                      Similis simili gaudet

Comment

• Nema veze ni to što pišemo ovdje, pa eto, pišemo.
                        “It's no accident, I think, that tennis uses the language of life. Advantage, service, fault, break, love, the basic elements of tennis are those of everyday existence, because every match is a life in miniature. Points become games become sets become tournaments, and it's all so tightly connected that any point can become the turning point. It reminds me of the way seconds become minutes become hours, and any hour can be our finest. Or darkest. It's our choice.”

Comment

• Da se niko ne ljuti i da se ne lažema ovde.

Jedino Novaka nije pratila sreća, sve ostale pile usere barem jednom ujutru i jednom uveče.

Comment

• a LOAT JE
                            Wizard

Comment

• Ono sto su mene svi napali kad sam rekla za Nadala, a Wolf niko
                              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                              with experience.

Comment

• Salu na stranu, Rafa ce zasluzeno biti GOAT uskoro.
                                Dayman (a-a-ah...)
                                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                                Champion of the sun (a-a-ah...)
                                You're a master of karate and friendship
                                For everyone

Comment

Working...
                                X