Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sirovina je on i smotano to izgleda al mu ulazi, bas mi je antipatican, volio bih da ga Rafa odere momacki

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
      Koliko treba krovu da se zatvori?
      Taman da se skuva kafa i prezalogaji nešto...
      10ak minuta?

Beretini znatno bolji i nije da nema šanse protiv Švarcike
      Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
      Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
      "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Kakav govor tela jbt, kao Kirijosa da gledam, idi u 3 lepe.
        Originally posted by Casiraghi
        Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
        Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
        Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Kako volim kad se prenemazu 2h i onda se ni iz cega naloze

Comment

• i sad odjednom pun energije
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Preko 90% fha mu je po dijagonali pa gaele jesi glup? Ako sad ne brejkne gotov je u 4, dao se cijeli u ovaj gejm od starta, i publiku ima

Comment

• Kao Serena...
                Dobro je sada ispalo ovo klizanje, mogao se ozbiljno povrediti
                Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• auu kakav bh je sad nasao

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Kakav bh dtl Novak da mu pozavidi

Comment

• Ali džaba ...
                      Monf je napravio brejk

Comment

• Pa gde ti je bila ova ludačka energija do sada, medutim plašim se da će se izduvati ubrzo.
                        Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                        Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                        Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• I sad je potrosio svu energiju koju je imao, Beretini ima da vrati brejk

sigpic

with experience.

Comment

• Beretini osmeh za publiku i Monfu level Djoković 2015 uso f

Comment

• Koliko sreće jbt.. Da nije bilo ove mreže teško da bi napravio brejk..

Comment

• I onda opet nameštanje patika

Comment

Working...
                                X