Cincinnati 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Cincinnati 2019

Western & Southern Open igra se od 10. do 18. avgusta https://www.wsopen.com/

Turnir koji je svoje prve meceve zabelezio pre vise od jednog veka prerastao u medjevremenu u Masters 1000, koga su osvajali (da ne idem mnogo daleko): Konors, Nastase, Mekenro, Lendl, Vilander, Beker, Edberg, Kuerten, Agasi, Sampras, Nadal, Mari, Federer i Djokovic, covek koji je prosle godine, u svom sestom finalu ovde, osvojio Career Golden Masters, dakle ima jedini u istoriji tenisa sve iz edicije 1000, svih devet lakih komada

History it's made in Cincinnati
    He sands alone

U WTA titulu brani Kiki Bertans.

●●●

Po 16 nosioca od po 56 tenisera u obe kategorije su:

Od kojih prvih osam idu direktno u drugo kolo.

●●●

Liste svih ucesnika:

ATP http://www.puntodebreak.com/2019/07/...019-entry-list

Za sada odustali i WC:

Umesto Delpa >> Tomson
    Umesto Andersona >> Sonego
    WC >> Opelka

WTA http://www.puntodebreak.com/2019/07/...019-entry-list

Za sada odustale i WC:

Umesto Belis >> Venus Vilijams
    Umesto Vondruosove >> Aleksandrova
    WC >> Meknali i Sarapova...

●●●

Kvalifikacije pocinju u petak, medju kojima je od nasih jedino Kecmanovic, Filipa opet nema.

ATP

Spoiler

WTA

Spoiler

●●●

U muskom dublu titulu brane Bruno Soares i Dzejmi Mari, dok u zenskom Lusi Hrdecka i Ekaterina Makarova.

●●●

Glavni zreb je subotu u 00:30 po nasem.

Vremenska razlika -6 sati.

Twitter Western & Southern Open (@CincyTennis): https://twitter.com/CincyTennis?s=09

Srećno svima!

Last edited by miloolja; 08-08-19, 21:59.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Hoce biti prenos na SK?
    You'll never walk alone!

Liverpool <3
    AC Milan <3
    Atletico Madrid <3
    Crvena zvezda <3

Comment

Naravno, kao i uvek
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Originally posted by miloolja View Post
        Naravno, kao i uvek
        Odlicno,mali problem ce biti vremenska razlika,ali vazno je da ima prenos
        You'll never walk alone!

Liverpool <3
        AC Milan <3
        Atletico Madrid <3
        Crvena zvezda <3

Comment

Da, potrajace taj problem dokle god se ne vrate u Evropu tamo sredinom septembra, mada posle na kratko idu u Aziju, doduse Tokijo je +9 a Peking +8 sati

Edit: OI
          Last edited by miloolja; 08-08-19, 22:07.
          sigpic

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

Marej igra singl

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Marej se vraca,objavio na Face ,sjajna vest,znaci bice ga i na Uso

Kontam da nista ozbiljnije nece napraviti,ali bar ga dobro videti opet

Bojana me preduhitrila

Comment

Bas mi je drago sto se vraca, nebitno je sta ce da uradi ako odigra 4-5 turnira do kraja godine bez problema, onda ce u 2020. ponovo biti ozbiljan igrac

sigpic

with experience.

Comment

Kad bi uspio bar da se priblizi svojoj nekadasnjoj formi, to bi palo kao kec na deset Velikoj trojci, a narocito Novaku. Taman da neko cisti zrijeb od raznih Aguta, Medvedeva, Cicipasa itd..

Comment

Zreb je u pola 1
                      sigpic

Comment

dokle ce fed imati 37
                        Wizard

Comment

Gde je zreb ? Najvise me nervira kada se igraci povuku posle zreba. Nadal to redovno radi u poslednjih par godina.
                          Tako je zeznuo Rodzera i Novaka u Parizu prosle godine, verujem da i sada ima slicne namere...

Comment

1.kolo Wawrinka-Dimitrov, koji je ovo vec put?

Sent from my MI 6 using Tapatalk

sigpic

with experience.

Comment

sigpic

Comment

Working...
                              X