Montreal/Toronto 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Montreal/Toronto 2019

Još jedna od popularnih "hiljdarki"...samo ime joj kaže- pobednik osvaja 1000 bodova dok finalista odlazi sa 600 kada je ATP turnir u pitanju.

Kod dama je taj odnos 900 i 620...

Svake godine turnir se organizuje i u muškoj i u ženskoj konkurenciji.

Neparnih godina muškarci gostuju u Montrealu, a dame u Torontu.

Parnih je, logično obrnuto.

Turnir postoji još od davne 1881. godine.

Ove godine turnir počinje 03.08. i traje do 11.08.

Titule brane Rafael Nadal i Simona Halep.

Međutim muški deo turnira je malo oslabljen neučestvovanjem dvojice od trojice najboljih, Novaka i Rodžera ali naravno nedostajaće i Delpo i Marej bar kada je o singl konkurenciji reč...
    Naime Endi će se oprobati u dubl konkurecinciji sa Lopezom

Mnoge informacije možete dobiti i na sledećim linkovima...

Zvanični sajt

Zvanični FB

Zvanični TW

Zvanični IG

Zvanični YT

Pobednici od 1990. do 2018...zanimljiv video za pogledati

P.S Ostalo dodajte/dodajmo u hodu, ne mogu baš sve ja da uradim
    Last edited by Marija81; 10-08-19, 20:45.
    Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
    Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
    "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Prvi..

Comment

razlika je 6h

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Jel se meni cini ili je ovo turnir na kom se najvise mijenjao sami trofej, pehar? Nedje sam gledao neku kompilaciju i svaki pobjednik drugaciji trofej drzi.

Comment

deo zreba

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Dobar zreb za Rafu
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Originally posted by MareLFC View Post
              Dobar zreb za Rafu
              Naravno, cim nema Rodzera i Novaka. Pretpostavljam da ce da saceka zreb za Sinsinati, pa da ce tek tada da otkaze turnir...

Comment

Originally posted by MareLFC View Post
                Dobar zreb za Rafu
                Pa od ove boranije na turniru dobio je dosta tezak zreb,mada ce i tako da ga pocisti ali fabio u Qf i Cicipas u Sf je teze od bilo cega trenutno sto vidim

Comment

Originally posted by 147 View Post
                  Naravno, cim nema Rodzera i Novaka. Pretpostavljam da ce da saceka zreb za Sinsinati, pa da ce tek tada da otkaze turnir...
                  Ne kapiram poentu posta?

Comment

Sta je sa Ficom i Kecmanom?
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Ne igraju, nisu ni kvalifikacije prijavili.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

sigpic

with experience.

Comment

Pa to vidim, ne znam zasto. Sta je sa Ficom, nije povredjen?
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Originally posted by miloolja View Post
                          Pa to vidim, ne znam zasto. Sta je sa Ficom, nije povredjen?
                          Nije, falio mu je jedan otkaz da upadne u glavni zreb, Kockao se kao na RGu.

Comment

A pa ok, cini mi se da je ovu nedelju preskocio, tj povukao se, zato pitam.
                            sigpic

Comment

Anderson se povukao, tako da je doslo do pomeranja u zrebu, a Krajinovic da je bio prijavljen, sad bi upao.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                              X