Originally posted by Casiraghi
    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
    Originally posted by Casiraghi
    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Po meni, nece Osaka daleko na ovom W
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Cicko ima, problem sa kretanjem na travi. Gazi kao po jajima što posledično vodi ka lošem tajmingu.
          Ako pregura prvu nedelju onda će sve biti lakše po njega.
          sigpic

Comment

izgleda da danas lete i Cicipas i Zverev

sigpic

with experience.

Comment

Kriminalan Cicipas, bice epsko cudo ako okrene ovo. Ne da ne zna igrati, nego ne zna hodati po travi. Malo je ruzno da jedan Fabiano brise teren sa tobom al eto.
              OVAKO

Comment

Vide se i prvi rezultati saradnje sa Ivanisevicem. Prilicno rutinski je Novak savladao uvek nezgodnog Kolsrajbera.
                Dayman (a-a-ah...)
                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                Champion of the sun (a-a-ah...)
                You're a master of karate and friendship
                For everyone

Comment

Originally posted by Mr. Wolf View Post
                  Vide se i prvi rezultati saradnje sa Ivanisevicem. Prilicno rutinski je Novak savladao uvek nezgodnog Kolsrajbera.
                  Da te nema trebalo bi te izmislitiObozavam tvoje postove

Comment

Težak dan za dugonoge mlade nade, previše klizanja na neoštećenoj travi.
                    Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

Povuci potegne izvuče Cicko set.
                      sigpic

Comment

Izvuce Cicipas dve mec lopte, ali na kakav nacin
                        OVAKO

Comment

Koje je samo djubre od igraca ovaj Cicipas. Najgora pojava.

Ceo set igra normalno, a onda na 6:4 i 7:6 baca loptice po nekoliko puta prilikom servisa. To treba da bude zaranjeno.

Comment

Bio fokusiran kod mec lopti bas,bice borbe u petom ,ne vidim da ce Grk da ga rutinira sad,a i mozda gresim
                            sigpic

Comment

Originally posted by bojanaBG View Post
                              izgleda da danas lete i Cicipas i Zverev
                              To su odlicne vesti...
                              Javi kada se zavrse njihovi mecevi da vidimo sta je bilo.
                              sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                              Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

Originally posted by Sandugp View Post
                                To su odlicne vesti...
                                Javi kada se zavrse njihovi mecevi da vidimo sta je bilo.
                                Taman posla da se Novaku otvori zreb. Nema nista od toga.

Comment

Working...
                                X