No announcement yet.

Wimbledon 2019 (glavna tema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja sam slusala Viska i bio mi je skroz ok, navijao za Djokovica, skroz i potpuno ocekivano, ali je prenosio kako treba.

Sent from my MI 6 using Tapatalk
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ma i ja sam navijao za Novaka, ali kada Roger osvoji poen bio je dobar FH ili BH, a kada Novak uzme sve je Sjajno i Divno.
      Originally posted by Casiraghi
      Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
      Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
      Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Originally posted by Stefan-kobe View Post
        Moze neki snimak da vidim kako je Visko prokomentarisao one mec lopte Rogera?
        Tesko je komentarisao, pomirio se da je gotovo..a onda fh pasing [emoji41] na 40:40 i sad vec cuvena: kraj je kada Novak kaze
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• MTF gori, plamti.. smak je blizu

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
            Ma i ja sam navijao za Novaka, ali kada Roger osvoji poen bio je dobar FH ili BH, a kada Novak uzme sve je Sjajno i Divno.
            Pa dobro, to je ocekivano jbg
            Visko gotivi Feda, to znam tako da nemam problem kad on prenosi

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              Ja sam slusala Viska i bio mi je skroz ok, navijao za Djokovica, skroz i potpuno ocekivano, ali je prenosio kako treba.

E dobro, znaci nisam pristrasna. Ma on uvek zna sta treba da kaze, ne znam kako to ljudi ne vide, ok ovde i navijao, bilo mu tesko, ali lik bas voli tenis i zna ga. Rodzera uvek sa postovanjem komentarise, cak i vise od toga, sem kada igra protiv Novaka onda sve to i navija
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• To da se ne zameri Srkiju.
                Dayman (a-a-ah...)
                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                Champion of the sun (a-a-ah...)
                You're a master of karate and friendship
                For everyone

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  Tesko je komentarisao, pomirio se da je gotovo..a onda fh pasing [emoji41] na 40:40 i sad vec cuvena: kraj je kada Novak kaze
                  Mislim da ima na yt kanalu sportkluba, ako se ne varam izletilo mi je poslje meca.. Sad sam na telefonu pa me mrzi traziti.

Comment

• Comment

• Sad gledam reprizu, koliko je Novak bio pogubljen

Comment

• Kako mi se sere od ove kraljevske porodice.
                        Dayman (a-a-ah...)
                        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                        Champion of the sun (a-a-ah...)
                        You're a master of karate and friendship
                        For everyone

Comment

• sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            E dobro, znaci nisam pristrasna. Ma on uvek zna sta treba da kaze, ne znam kako to ljudi ne vide, ok ovde i navijao, bilo mu tesko, ali lik bas voli tenis i zna ga. Rodzera uvek sa postovanjem komentarise, cak i vise od toga, sem kada igra protiv Novaka onda sve to i navija
                            Ma Visko je kralj, razume se u tenis, lepo objasnjava i analizira sta se desava, zna sve zive na tribinama i odmaj se seti imena
                            A to sto je navijao za Djokovica, pa sigirno nece za Feda, bas je suludo to mu prebacivati...
                            On bi morao da bude objeltivan jedino kad bi nasa 2 igraca igrala finale nekog velikog turnira

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Zero_privilegi View Post
                              Najlakše je po pinku pljuvati. Što ne pljuje Happy ako je mangaš. Nego namerno konkurentsku tv da bi dobio posao u Parovima dogodine, dobar tajming ali jeftin trik. Ružičasta televizija je i dalje br 1. Viško drži se tenisa.
                              HHAHAHAH

Comment

• Ludi Mitar [emoji3][emoji3]

sigpic

Comment

Working...
                                X