Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ma ja izmisljam, nije trava sporija

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Sta radi Nike.Just do it.

Comment

• Sto puta ponovljena laz postaje istina Cuj Bjorkman misli da su nesto specificno mjenjali u nacinu obradjivanja terena a ljudi iz organizacije rekli da su sve uradili kao prethodnih godina, interesantno. Oni lazu da bi prikrili da je to sve Nike uradio protiv Federera da mu oteza put, hehe da da

Comment

• Bjorkman je igrao i ranije i sad i ima takav utisak, Pelja izjavljuje da se krece isto kao na sljaci i da je skroz sporo, ali ti tvrdis i dalje da nije nista drugacije.
          Fed ima najmanji broj asova jos od 2002., kad je ispao u 1.kolu, ti tvrdis da je i dalje isto.
          Juce je Djokovic izjavio za SK da su sporiji uslovi, ti i dalje tvrdis isto.
          I jedino sto znas je da prebacis na neku teoriju zavere, kao ironican si...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pa zeno bozija, zasto mislis da bi ljudi iz organizacije krili takvu stvar dok sa svih strana stizu prituzbe na brzinu terena. Ljudi su jasno i glasno rekli kakvo je fakticno stanje stvari, kome se ne svidja ne mora ni igrat.

Comment

• Ne znam zasto bi krili, cinjenica je da je mnogo sporija ove godine u odnosu na vec usporenu prethodnih godina.
              Ali jedini ti ne priznajes da je ove godine usporena, nego tvrdis da je ista...

sigpic

with experience.

Comment

• Kako mislis jedini? A Rafaela ne racunas?

Comment

• Nadal kuka samo kad njemu nesto ne odgovora: smrc plava sljaka, smrc gubim no.1 ajde da uvedemo dvogodisnji ranking sistem itd

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Nadal kuka samo kad njemu nesto ne odgovora: smrc plava sljaka, smrc gubim no.1 ajde da uvedemo dvogodisnji ranking sistem itd
                    U petak

Comment

• I eto, kad se iznesu cinjenice, postanes agresivan

sigpic

with experience.

Comment

• Bojkot ATP Toura je dosao u pitanje zbog plave sljake a taj dvogodisnji ranking eto priznajem da je to fijasko od ideje.

Comment

• Hahaahahha bojkot atp toura
                          Nadal se nije prilagodio, odmah poceo da kuka i to je to...

sigpic

with experience.

Comment

• 95% igraca nije podrzalo tu ideju, nemas pojma o cemu pricas. Samo onaj cije ime ne spominjem jeste podrzao

Comment

• Federer se prilagodio, to je bitna razlika, on se prilagodi, ne kuka

sigpic

with experience.

Comment

• U petak se najavljuje vetar preko 20km/h. Jel zna neko koliko brzo je duvao tokom SF na RGu?

Comment

Working...
                                X