No announcement yet.

Wimbledon 2019 (glavna tema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pa naravno, uvek je strozija kazna za ponovljeno delo.
    sloboda ili ništa

Comment

• Ma smesno, ovaj im zeli da im bomba eksplodira i dobije samo 3000$, a jos je na nekoj uslovnoj kazni
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        Ma smesno, ovaj im zeli da im bomba eksplodira i dobije samo 3000$, a jos je na nekoj uslovnoj kazni
        Uzeli su obzir pokajnicko ponasanje i izvinjenje nakon meca hahaha I on se sigurno bio zabrinuo za ostriju kaznu pa brze bolje da popravi stetu

Comment

• A Serena dobila 10000$ zato sto je na treningu bacila reket i ostetila teren, znaci gore je ako ostetis teren nego ako pozelis da bomba padne i sve pobije.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Joj poželiš... Baš je poželeo e. Rekao čovek u afektu. Ja se iznerviram na pesu pa poželim igraču sve najgore, pukao čovek psihički i rekao.

Jaka stvar.

Comment

• MA sigurno moze da se poredi tvoje igranje igrica i njegovo igranje na Wimbledonu, to je isto

sigpic

with experience.

Comment

• Opet mi je obrisan komentar koji ne krši nijedno pravilo.

Ili sam možda prekršio neko nepisano pravilo?

Comment

• Krsi pravilo o trolovanju, jer je svaki tvoj post cisto trolovanje, a da ne bi dobio opomenu, obrisan ti je post.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Fonjini zbog bombe dobio 3000$ kaznu, a Kirijos 8000$, pa hahahaahahhahah.
                    Samo zamisljam kolika bi kazna bila da je Kirijos rekao ono sto je Fonjini rekao, pa uzeli bi mu sve pare koje je zaradio na turniru i lupili bi mu neki ban
                    Bacio bombu????
                    Kako ja nisam cuo za to!?!?!?
                    A nije bacio, samo rekao da zeli da im padne bomba na terene..... Terene, da... Ne ljude ... I izrazio zelju u afektu, a ne bacio stvarno..... A da ne zivimo u debilnom tviter vremenu, niko ne bi ni cuo za tako nesto .... Vise su krivi ovi debili koji dele sve to nego on....
                    sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                    Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Izasao oop, Djokovic i Fed na CC

WEDNESDAY'S ORDER OF PLAY (CENTRE COURT, FROM 13:00 BST)

Novak DJOKOVIC vs David GOFFIN
                      Roger FEDERER vs Kei NISHIKORI

#Wimbledon

Sent from my MI 6 using Tapatalk

sigpic

with experience.

Comment

• Don se pokajao i javno izvinio, tako da to dosta ocigledno ublazava stvar, bar po kazni.
                        Kirjos se nikada nije izvinio koliko znam, vec dolivao ulje i pravdao svoje besmislene postupke.
                        A i ne mogu po njima da se mere nikako.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ma smesno je da kazne ostro Don Fabijana za ono.

Ocekivan raspored.
                          Dayman (a-a-ah...)
                          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                          Champion of the sun (a-a-ah...)
                          You're a master of karate and friendship
                          For everyone

Comment

• Kirgios je žrtva sistema.

Comment

• Priblizava se finale, tenzije na forumu, sve po starom.

Ako dodjete u iskusenje da se svadjate, setite se ovoga....
                              Spoiler

------------------------

Mogao bi Kveri sutra da ispostuje.
                              Dayman (a-a-ah...)
                              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                              Champion of the sun (a-a-ah...)
                              You're a master of karate and friendship
                              For everyone

Comment

• i nov kviz

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X