Ko pobedjuje?

Ponudjeno:

1.Nadal u 3
    2.Nadal u 4
    3.Nadal u 5
    4.Federer u 3
    5.Federer u 4
    6.Federer u 5
    Dobra ideja, to ili za koga cete da navijate u SF. Odavno nije bilo takvih anketa.

Comment

• Može i jedno i drugo istovremeno

Comment

• Originally posted by Chiwwi View Post
        Hoćemo anketu za predstojeći el clasico
        Ko pobedjuje?

Ponudjeno:

1.Nadal u 3
        2.Nadal u 4
        3.Nadal u 5
        4.Federer u 3
        5.Federer u 4
        6.Federer u 5
        Rodzer u 3
        Dayman (a-a-ah...)
        Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
        Champion of the sun (a-a-ah...)
        You're a master of karate and friendship
        For everyone

Comment

• Nadal u 4

Comment

• Nadal blagi favorit po kladionicama.

Poslato sa ATU-L21 pomoću Tapatoka
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• 2.20 na Rodzera. Moze!
              Dayman (a-a-ah...)
              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
              Champion of the sun (a-a-ah...)
              You're a master of karate and friendship
              For everyone

Comment

• ali kakav bh

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Originally posted by MareLFC View Post
                  Nadal blagi favorit po kladionicama.

Poslato sa ATU-L21 pomoću Tapatoka
                  Ne znam sto se to desava, ali se desava na skoro svim slemovima u poslednjih godinu dana da Nadalove sanse bez vecih razloga porastu u zavrsnici slema.
                  Moguce da Nadal i jeste blagi favorit, ali kladionice to svakako nisu mislile pre nekoliko kola. U medjuvremenu Nadal je dobio trojicu igraca koji nisu u top 50 i kladionice su iz nekog razloga odusevljene.

Sa druge strane Federer je igrao manje vise ocekivano. U svakom slucaju mec ce dati pravi odgovor, ali ne bi bilo prvi put da su se kladionice presle u svojoj proceni.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    Cujem da je Viskovic rekao da se Agut zeni posle W i da ga drugari cekali na Ibici, ali da je doslo do promene plana i da sada svi dolaze na PF u petak [emoji3][emoji3]
                    https://twitter.com/Wimbledon/status...404615170?s=19
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Očekivana polufinala, sa izuzetkom Bautiste-Aguta... Novak je podigao igru za nivo više i taman će mu Bautista-Agut poslužiti kao priprema za verovatno najjačeg Rafu na travi do sada. Rodžer maksimalno do jednog seta protiv Rafe... Nije to potreban nivo tenisa koji Federer ima, da bi dobio dvojicu najboljih... A u nedelju po svemu prikazanom izjednačeno finale i žestoka borba za trofej. Kod žena najverovatnije Serena protiv Halep u finalu.

Comment

• Djokovic upravo rekao da su uslovi sporiji, gde je onaj Dino

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• 6:05

I Viško je uz mene.

Comment

• kviz

sigpic

with experience.

Comment

• Prelako

Comment

• Мислим да ће Рафа лагано, не знам којом игром Федерер може до победе....
                                sigpic

Comment

Working...
                                X