Wimbledon 2019 (glavna tema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by miloolja View Post
    Je l igrao Berdih danas ovaj Boodles? Kakav je?
    Izgubio od Denisa 10:5 u trećem "setu" po meni nije odavno bolje igrao, biće opasan na Vimbliju.

Послато са SM-N960F уз помоћ Тапатока

Comment

• Hvala

Pihh niko nece da se igra spekulacija i pogadjivki... [emoji52]
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Šta tu ima da se pogadja. Federer na Andersona, Novak na Rafu.
        Takodje Cicipas ce biti u polovini Rafe i Novaka, jer je jedan od retkih koji moze izbaciti Rogera, pa za svaki slučaj.
        Originally posted by Casiraghi
        Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
        Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
        Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Kirijos i Cicipas kod Rodzera, ostali nek se poredjaju kako im je volja.
          Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• Pa dobro osim Rafe i Nika kod Novaka su zagarantovani Medo i Agut,cisto da ne bude bas sve lako

Kod Rogera ocekujem Raonica,Nisikorija,Andersona,Zvereva paklen zreb,a moguce i Fabio kao nagazna mina da zacini vec zeznutu situaciju
            Rafi ako bude kod Novaka ce zapasti zemljaci ala sljakeri,a ako kod Rogera upadne nekim cudom doci ce mu Opelke Izneri(ako igra)...i te fele
            Zreb je predvidiv i jasan ostaju samo konture da se nacrtajh
            Last edited by Srkisa; 27-06-19, 23:48.

Comment

• U koliko sati je žreb?

Послато са SM-G965F помоћу Тапатока

Comment

• [QUOTE=Weltschmerz;2004325]U koliko sati je žreb?
                U 11.

Comment

• Al nista bez majke, samo je jedna [emoji16][emoji16]

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                  But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• izasao zreb

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                    with experience.

Comment

• Cekajte, zar ovo nije greska? Gde je Anderson kod Rodzera? Otkud sad Rafa? Jaoooj, pogresili su u toploti kuglica, jebem ti Vimbldon.

Samo rutinski, samo 21. titula
                      Dayman (a-a-ah...)
                      For everyone

Comment

• Solidno,moglo je bolje, ali Sf je najbitnije a tu nema ni Rafe ni rogera
                        Nisam siguran da ce Cicipas doci do Qf a i ako dodje trava je ovo,Medvedev je gora opcija od njega
                        Roger ima lak zreb do sf,ali njemu su sf i f najbitniji a tu bi morao preko Rafe i Novaka,mozda i previse za 38godisnjaka uskoro

Comment

• Gde je Kirijos? Dodji kod Rodzera, da se isprda sa tobom
                          Dayman (a-a-ah...)
                          For everyone

Comment

• Oooooooooooo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• E, jebiga, steta.
                              Dayman (a-a-ah...)
                              For everyone

Comment

• evo, ceo zreb

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X