Roland Garros 2019

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Roland Garros 2019

Kao i svake godine, sezona na najsporijoj podlozi svoj vrhunac dozivece na drugom GS-u. Po 123. put ocekuje nas borba za Kup musketara, ali i trofeje u ostalim kategorijama.

Titule u singlu brane Rafael Nadal i Simona Halep. Rafa je sa 11 titula apsolutni rekorder na Rolan Garosu, ali na turnir stize u verovatno najslabijoj formi ikada, barem sto se sljake tice. Titula u Rimu prosle nedelje je jedina na sljaci za njega ove sezone. I pored svih tih cinjenica, Rafa je ovde i dalje prvi favorit. Jedini koji bi mogao da mu "skine" krunu jeste svetski broj 1, Novak Djokovic. Ako bismo trazili favorita iz senke, mislim da je mladi Grk, Stefanos Cicipas jedini koji bi mogao da se ukljuci u borbu za titulu.

Turnir je na programu od 26.5. do 9.6. s tim sto su kvalifikacije vec uveliko pocele. TV prenosi nas ocekuju na Eurosportu i RTSu.

Zreb je na programu veceras, od 19h po srednjeevopskom vremenu.

Naravno, sve korisne informacije o turniru mogu se pronaci na zvanicnom web site-u: https://www.rolandgarros.com/en-us/

Dve nedelje "prasnjavog" uzivanja je pred nama

Žreb je danas u 19 h? Da li ga prenosi EUROSPORT?

Comment

Posto je otvorena glavna tema, live sad sluzi samo ako neko hoce da komentarise meceve kvalifikacija.

Mislim da ce biti prenos na ESu
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

hm,pre ce mi biti prasnjavo nerviranje

LM,interesntno je ipak ko ce biti pobednik,zapravo da li ce biti neko nov ILI...

-novak osvaja i slem je za rafom,uz drugi put vezani niz sva cetri GS
        -rafa osvaja i samo 2 slema je za fedom

-fed osvaja i veze dva karijerna i odlazi definitivno kao najveci

-dobijamo novog GS sampiona tipa kirijosa ili strufa

tipujem na feda

u svakom slucaju,zivili (slusati glasno)

Wizard

Comment

Raonic se povukao, Vavrinka se pomerio za jedno mesto i ne moze vise da dodje u 3.kolu, Tiafoe postao nosilac. Kirijos bi bio nosilac da nije napravio haos u Rimu i ostao bez bodova.

Sent from my MI 6 using Tapatalk

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Zipa 1/4 bez nosioca tu ce Rafa
            A i 2/4...mehh
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Fica i Janko u 3/4
              Ih Janko na Dimitrova
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

Dimitrov-Tipsarevic

sigpic

with experience.

Comment

A Nadal ima 3 kvalifikanta, hahahhaha

sigpic

with experience.

Comment

Kecman na Kudlu
                    Noksi na Hurkaca -.-

Ovo je odlozen prenos -.-
                    sigpic

Comment

Klasika,Rafinjo ce se prosetati

Evo i Fabio kod Nivaka hahaha

Comment

Kirjos u Novakovoj cetvrtini
                        sigpic

Comment

Nadal presmesan zreb, pa ovo je haos, sve mine kod Novaka :S

Comment

Ma dajte sve Novaku
                            sigpic

Comment

Ahahahaha i Simona, cedjenje od starta, neverovatno...

Comment

Working...
                              X